Tatovering af minderårige
Fra : E og B

Dato : 01-08-03 22:33

Hej

Er der nogle i dette forum der har prøvet at politianmelde en tatovør
der tatoverer minderårige?

Fra : Søren Mergelgrav

Dato : 03-08-03 16:23

"E og B" <nbh@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogle i dette forum der har prøvet at politianmelde en tatovør
> der tatoverer minderårige?

Næ - men skynd dig da at få det gjort!!

Søren

Fra : Falk

Dato : 06-08-03 18:39

"Søren Mergelgrav" <mergelg.r@v> skrev i en meddelelse
> "E og B" <nbh@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Næ - men skynd dig da at få det gjort!!
>
> Søren

Jeg vil nok udersøge om tatovøren er en af de mange som ejes af hells-angels
eller banditos. Der er utrolig mange af disse, og det vil jo ikke være det
bedste med børn i familien...

---