fiskekammerat søges...
Fra : Sir Jeff©

Dato : 01-08-03 17:09

Hejsa.....

Jeg er rimelig nytilflyttet til Sjælland og søger en (eller flere)
fiskekammerater til at tage en tur ud at fiske engang imellem.

Jeg er lystfisker, med stort tryk på LYST. Dvs jeg kun engang imellem får
lyst til at tage ud at fiske.

Jeg foretrækker P&T søer. Dog ville andre søer/moser og lignende være fint.
Jeg fisker ikke ved eller på havet.

Jeg bor i H. Taastrup og det ville være dejligt hvis du havde bil, så vi
kunne tage rundt.

Jeg har hørt om P&T søen ved Roskilde dyrskueplads. Er der nogen der har
erfaring med den?

Det ville være dejligt hvis du også har tid og lyst til at lære mig rense
fisk. Har ellers altid haft "folk" til det, men har fået at vide af min
nuværende kæreste at "Det ordner du selv!". *g*

Jeg har natarbejde og derfor vil det kun være en evt lørdag eller søndag der
kan komme på tale.

Det var en forfærdelig masse Jeg'er men jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal
skrive det her indlæg.

Mvh

Jørn K.

MIN definition på en lystfisker: Èn der fisker når lysten melder sig.

Fra : steen

Dato : 01-08-03 17:51

vi kunne måske godt finde ud af noget, men det med at rense fisk på den
"rigtige" måde kan jeg nok ikke lære dig, jeg har fisket lidt i den sø ved
roskilde dyreskue, den er efter mig mening ikke den bedste P&T sø, jeg bor i
gladsaxe og har bil, drop en mail, og lad os finde us af noget, jeg fisker
også lidt i sverige hvis det har din interesse

mvh Steen

Fra : Sir Jeff©

Dato : 01-08-03 18:00

Hejsa....*S*

Jeg vil lige kontakte dig engang i løbet af imorgen. Er på vej ud af døren.
*S*

steen <steen@37.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bge5vb$5i9$1@dknews.tiscali.dk...

Fra : Sir Jeff©

Dato : 01-08-03 17:58

Glemte lige at sige at jeg er 37 år ung og har næsten altid et godt humør.
(Dog først EFTER den første kop kaffe om morgenen *g*)

Sir Jeff© <jornk@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f2a90b0$0$6823$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

Fra : Kim Engelberth

Dato : 03-08-03 12:31

Hejsa Jørn
Jeg bor desværre i den anden ende af Sjælland, men fisker meget i Roskilde -
http://www.fiskeland.dk - og kan varmt anbefale den.
Specielt her i lummervarmen, hvor andre steder/fisk kan lide af for høj
vandtemperatur.
Måske vi ses - Hilsen Kim