Bornholm
Fra : Hugh Watkins

Dato : 01-08-03 15:45

This is the information received from Denmark in the 1970s:

Henry Philip Graham, born 3/16/1842, on Bornholm, Denmark
son of Philip Graham and Anna Kofoed
Baptised 3/16/1845 in Copenhagen

kan det de rigtig ?
sådan et stor mellemrum ?

ingen graham in ddd.dda

ingen filip

Henrik Filipsen Graae ??

blive til soldat i USA

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%22Henry+Philip+Graham+%22

Henry Philip GRAHAM
16 Mar 1842 - 8 Oct 1925
a.. OCCUPATION: Soldier << Annapolis Military academy

b.. BIRTH: 16 Mar 1842, ,,,SWEDEN << forkert i 1880 Census i USA
c.. DEATH: 8 Oct 1925, ,Annapolis,MD,USA
d.. BURIAL: 10 Oct 1925, St. Mary's Cemetary,Annapolis,MD,USA
e.. REFERENCE: A-GRAH0371
Father: Joseph A (FN_Philip?) GRAHAM
Mother: Anna KOFOLD

Family 1 : Mary Margaret KEELEY
a.. MARRIAGE: 9 Jan 1884, Anne Arundel County_ MD_ USA
b.. DIVORCE: N

1.. +Henry Philip GRAHAM Jr
2.. +Anna Maria GRAHAM
3.. Joseph Andrew GRAHAM
4.. Maria Margaret GRAHAM
5.. +Joseph William GRAHAM

http://www.mabent.com/gen/d0000/g0000098.html

Henry P. GRAHAM Household
Male

Other Information:
Birth Year <1842>
Birthplace SWEDEN << DENMARK in later Censuses
Age 38
Occupation Marine
Marital Status S <Single>
Race W <White>
Head of Household Henry P. GRAHAM
Relation Other
Father's Birthplace SWED
Mother's Birthplace SWED

Source Information:
Census Place
Naval Academy,
Annapolis,
Anne Arundel, Maryland
Family History Library Film 1254494
NA Film Number T9-0494
Page Number 214B

på lægd?

tak

mvh

Hugh W

--

http://boards.ancestry.com/mbexec/board/an/topics.census.uk.1891

http://www.genealogi.co.uk

Danish County Message Boards

http://boards.ancestry.com/mbexec?htx=board&r=rw&p=localities.scan-balt.denmark.counties

Fra : bjabi

Dato : 01-08-03 19:04

Hugh;

Dine data ser spændende ud, men kan Anna Kofoed og Philip Graham ikke
være født i Amerika - på trods af dine første oplysninger om at de
skulle være født i Danmark.

Jeg skriver dette fordi både www.kofoed.org og Norman Madsen mangler
disse personer i deres fortegnelse over efterkommere af Kofoed.

Du har ret i at en person født i Danmark ikke bliver døbt 3 år efter sin
fødsel - med mindre at hele familien er blevet døbt igen af fx.
Mormonerne.

MVH

Bjarne Bidstrup
www.bidstrup.cc/slaegt

http://www.kandu.dk/

Fra : annelise christensen

Dato : 01-08-03 19:58

Hej Bjarne.

I min familie er alle min farfars børn døbt lige inden konfirmationen.
Ganske almindelige folkekirkemedlemmer.

med venlig hilsen
annelise

Fra : bjabi

Dato : 02-08-03 09:58

Tak for orienteringen.

Men det har jeg ikke observeret i mine aner, men alt er jo muligt

MVH

Bjarne

http://www.kandu.dk/

Fra : bjabi

Dato : 02-08-03 10:04

Tak for orienteringen.

Det er ikke noget jeg har observeret i mine aner på Bornholm, men alt er

http://www.kandu.dk/