Prag
Fra : Lotte

Dato : 01-08-03 10:01

Jeg påtænker at tage til Prag i nogle dage - enten pr. fly eller med bus.
Er der nogle af jer, som kan anbefale et rejsebureau eller andet, da jeg
ikke aner hvem jeg skal tage fat i. Mange reklamere med rejse til storby,
men det er kanont dyrt. Jeg har hørt at det kan gøres for 1300 incl. fly og
hotel i en 3-4 dage.

Hilsen Lotte

Fra : Anita

Dato : 01-08-03 22:56

"Lotte" <ca@azlan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men det er kanont dyrt. Jeg har hørt at det kan gøres for 1300 incl. fly

Prøv i gruppen dk.fritid.rejse - der er måske nogle der kan hjælpe dig.

Venlig hilsen Anita

Fra : Stefan

Dato : 04-08-03 02:28

prøv Klingenberg rejser i Slagelse hvis du bor på Sjælland, kun gode
erfaringer derfra

Hilsen
Stefan