min JMail virker ikke på www.frip.dk
Fra : Ukendt

Dato : 01-08-03 09:13

Hej jeg har denne JMail som jeg ikke kan få til at virker, hvad er der
galt?

'Opret JMail-objektet, som skal sende mailen'
Set mail = Server.CreateObject("JMail.SMTPMail")

'Lav mailen og send den'
With mail
..Subject = "Emnet på emailen"
..Body = "Selve mailen"
..Sender = min@mail.dk
..SenderName = "MitNavn"
..ReplyTo = min@mail.dk
..AddRecipient "modtager@mail.dk"
..ServerAddress = "mail.frip.dk"
..Execute
End With

'Ryd op igen'
Set mail = Nothing

Og jeg får bare fejlen:

jmail.SMTPMail error '8000ffff'

The message was undeliverable. All servers failed to receive the message

/fatman/jmailtest.asp, line 14

Linje 14 er den med Execute, jeg har også prøvet med mail.cybercity.dk som
jeg har hørt skulle være en åben mail server men det vil ikke virke.

Er der ikke nogen der kan hjælpe mig??

P.S hvis i mangler mere info så skriv det lige.

Fra : Michael jensen

Dato : 01-08-03 10:52

"*XxX*" <fatman00hot-at-hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der ikke nogen der kan hjælpe mig??
>
> P.S hvis i mangler mere info så skriv det lige.

hugget fra support siden på azero.dk

mvh Michael Jensen

<%
Set JMail = Server.CreateObject("JMail.SMTPMail")
JMail.ServerAddress = "websmtp.dit-domaene.dk"
JMail.Sender = "admin@dit-domaene.dk"
JMail.Subject = "Information"
JMail.AddRecipient "admin@dit-domaene.dk"
JMail.Priority = 3
JMail.AddHeader "Originating-IP",
Request.ServerVariables("REMOTE_ADDR")

' ********** Her starter selve email-en
JMail.Body = "Dette er linie 1 af brevet" & vbCrLf &_
"Og her kommer linie 2"
' ********** Her slutter selve email-en

JMail.Execute

Set JMail = Nothing
%>

Emailen er sendt!

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-03 11:37

> [...]
> Request.ServerVariables("REMOTE_ADDR")
>
> ' ********** Her starter selve email-en
> JMail.Body = "Dette er linie 1 af brevet" & vbCrLf &_

Det virker! Takker Makker.

Men hvad var der galt med den anden

Fra : Torben Brandt

Dato : 01-08-03 23:35

*XxX* wrote:
> 'Opret JMail-objektet, som skal sende mailen'
> Set mail = Server.CreateObject("JMail.SMTPMail")
>
> 'Lav mailen og send den'
> With mail
> .Subject = "Emnet på emailen"
> .Body = "Selve mailen"