snøft hulk!
Fra : postbakken

Dato : 01-08-03 08:32

min søn startede i børnehave i dag.
i går sagde han: Mor når jeg skal i børnehave i morgen så skal du sige
farvel og gå, så jeg kan lege!
og i morges da jeg afleverede ham skubbede han til mig og sagde nu skal du
gå!
og så fik jeg kys og kram og vink!!
så stod jeg der med en stor klump i halsen.
3 år gammel allerede og klar til at erobre verden!
hvor går tiden altså hurtigt!!
Venligs Maiken

Fra : Nette

Dato : 01-08-03 09:07

"postbakken" skrev i en meddelelse
> [...]
> og så fik jeg kys og kram og vink!!
> så stod jeg der med en stor klump i halsen.
> 3 år gammel allerede og klar til at erobre verden!

Åååh, stakkels dig....

Sikke en sej lille unge, - han falder nok hurtigt i søvn i aften*G*

Nette

Fra : Ann *DagensDyr.dk*

Dato : 01-08-03 09:11

"postbakken" <mrrl@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og så fik jeg kys og kram og vink!!
> så stod jeg der med en stor klump i halsen.
> 3 år gammel allerede og klar til at erobre verden!

Hej Maiken

Hvor er det flot !
Ham kan du godt være stolt af,
Men det er jeg sikker på at du godt ved

Min egen søn (snart 5 år), var meget ked af det igår,
da hans bedste ven skulle stoppe i børnehaven
Men det er da heller ikke sjovt.

Fortsat held og lykke med børnehaven !

Venlig Hilsen

Ann
--
www.dagensdyr.dk - Dit kæledyr på nettet !

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-08-03 10:53

> [...]
> og så fik jeg kys og kram og vink!!
> så stod jeg der med en stor klump i halsen.
> 3 år gammel allerede og klar til at erobre verden!
Hurtigt - det er ikke ordet.
Jeg sidder netop nu og venter på min kæreste der er oppe og hente min søn
fra hans første dag i børnehaven - pædagogerne har lige ringet at han gerne
ville hjem... han var ikke ked af det, men han ville gerne hjem - jeg er
spændt på hvad han har at fortælle.
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : postbakken

Dato : 01-08-03 11:10

der er "postbakken" skrev i en meddelelse
> [...]
> og så fik jeg kys og kram og vink!!
> så stod jeg der med en stor klump i halsen.
> 3 år gammel allerede og klar til at erobre verden!

stadig 1 time til vi har aftalt at jeg kan hente ham!
jeg har sug i maven og er vildt rastløs. jeg håber virkelig han har haft en
bedere dag end mig...
Lillebroder startede i dagpleje i sidste uge, men det var slet ikke helt så
slemt som det her med Børnehave!
Mine drenge klare sig jo godt, og det ved jeg godt at jeg bare skal være
glad for og stolt over. men jeg kan godt få et lille stik af noget: har de
nu stadig brug for Mor noget! jeg ved godt det er fjollet og jeg nok bare er
en høne mor. og de selvfølgelig har brug for Mor i mange år. men Suk det her
er starten. om kun meget få år kommer de sikkert og vil låne bilen fordi de
skal i biffen med kæresten......
Venligst
Maiken

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-08-03 11:58

> [...]

her
> er starten. om kun meget få år kommer de sikkert og vil låne bilen fordi

Min er hjemme nu og i tophumør
Det har været en god dag og han har allerede en "ny bedste ven" så det er
godt.
Det er sgu os der jamrer mere end de gør

Fra : postbakken

Dato : 01-08-03 12:13

ja du har helt ret det er os der er de ynkelige her!!
da jeg kom for at hente ham, ville han ikke lige med hjem for han skulle
lige... så måtte jeg stå der og vente på at han lige tog en tur mere på
cyklen. derefter fik jeg en rund visning af ham og han har bare styr på det
hele!
Pedagogerne sagde at man skulle tro han havde været her i ½ år allerede!
så det skal jo nok gå det hele! det er Moderen der må tage sig sammen!
Venligst
Maiken

Fra : Fly Christensen

Dato : 01-08-03 12:55

On Fri, 1 Aug 2003 12:10:21 +0200, "postbakken" <mrrl@larsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>der er "postbakken" skrev i en meddelelse
>
>stadig 1 time til vi har aftalt at jeg kan hente ham!
>jeg har sug i maven og er vildt rastløs. jeg håber virkelig han har haft en
>bedere dag end mig...

Det kan du roligt regne med! Ungerne tager det meget afslappet, medens
det er forældrene, der "flipper" ud.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Inger Pedersen

Dato : 01-08-03 20:16

"postbakken" <mrrl@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> min søn startede i børnehave i dag.
> i går sagde han: Mor når jeg skal i børnehave i morgen så skal du sige
> farvel og gå, så jeg kan lege!

Ja, lige nu er det snøft og hulk.
Men klap dig selv på skulderen.
Et gammelt ordsprog siger: "Man kan ikke forlade et hjem, man aldrig har
haft".
Og din søn viser, at han har haft det så godt, at han nu er klar til at
kunne forlade dig (i hvert fald nogle timer).
Han viser, han HAR RÅD til at undvære dig; og så er alt jo, som det skal
være, ikke?
- og så kan det da godt være, at han alligevel har ekstra meget brug for
dig, når han vender hjem fra børnehaven, SÅ stor er han jo heller ikke )

Hilsen Inger

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 03-08-03 17:50

> min søn startede i børnehave i dag.

Hej Maiken

Føler med dig!!
-Men kan jo heldigvis læse han klarede det godt!
Min den store skal starte i skole på Onsdag!

Rinnie