Tele2 ADSL, igen, igen!
Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 01-08-03 00:52

Hej!
Ville bare høre om der nogen der har hørt fra dem???
Har bestilt d. 27. Maj. Først efter en del skriveri fra og tilbage har jeg
fået en tid d. 2/9-03 på konvertering... Suk!
Har i forvejen ADSL hos TDC, så kan ikke se det store problem!

Jess Møller

Fra : Thomas Bowers

Dato : 01-08-03 08:38

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller(fjern dette)@get2net.> wrote in message
> [...]
> fået en tid d. 2/9-03 på konvertering... Suk!
> Har i forvejen ADSL hos TDC, så kan ikke se det store problem!

Det var godt nok lang tid

Jeg bestilte i omkring midten af juni måned og fik linien i sidste uge. Så
problemet skyldes måske at "det tager længere tid" for TDC at finde en
teknikker, når der skal konverteres. Jeg havde nemlig ikke fastnet på denne
adresse før nu.

Hilsen Thomas

Fra : Jan.Kristensen

Dato : 04-08-03 15:17

Inden vi går videre, skal i lige vide at jeg har lige talt med TDC ( i
forbindelse med at jeg ikke har haft internet i 14 dage, vedrørende med
konvertering til Tele2) at TDC har lejet ekstra mandskab til nettop dette
job, OG DE HAR INGENTING AT LAVE, fordi Tele2 har kludder i deres system.
Jeg bestilte D.27/5 og har ikke en S... endnu.

Såååååå!!!!!!!!

Fra : Claus O

Dato : 01-08-03 08:50

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller(fjern dette)@get2net.> wrote

> Har bestilt d. 27. Maj. Først efter en del skriveri fra og tilbage har jeg
> fået en tid d. 2/9-03 på konvertering... Suk!

Mon ikke vi bare skal konstatere dette er telebranchen i dk i en nøddeskal....
Det ser vist ud som de har en "dårlig" underleverandør [1]? ))))
[1] gad vide hvad de har lovet Tele2? (mon Tele2 er blevet lovet lev. i sommerferien?)
[1] gad vide hvad det koster TDC at levere så sent?
[1] gad vide om kunderne får erstatning? (den sidste var da go´ ik´?)
[1] det er ski utroligt Tiscali ikke er indblandet, eller er de?

Fra : WebLock

Dato : 01-08-03 08:52

Jeg bestilte den første dag de kørte tilbudet. Har i forvejen TDC boomtown.
Fik en dato fra tdc om hvornår min linje ville blive lukket, og dagen efter
denne dato fik jeg et nyt brev om at linjen ikke blev lukket alligevel
(flot). Fik samtidigt en ny dato fra tdc om hvornår linjen nu bliver lukket,
og denne gang fik jeg sørme også et brev fra tele2 der opretter deres linje
hos mig samme dag. Datoen er d. 4 august (på mandag) og dd. har jeg stadig
ikke modtaget hverken udstyr eller returkassen som skal bruges til at sende
udstyret tilbage til tdc.

Webber

Fra : Claus O

Dato : 01-08-03 09:00

"WebLock" <skummelFJERN@DETTEgadefejer.dk> wrote

> hos mig samme dag. Datoen er d. 4 august (på mandag) og dd. har jeg stadig
> ikke modtaget hverken udstyr eller returkassen som skal bruges til at sende
> udstyret tilbage til tdc.

Rolig nu !
Der er langt tid til 4. august 2004.
Det skal nok dukke op i god tid.........

Fra : Jan Larsen

Dato : 01-08-03 09:36

> Rolig nu !
> Der er langt tid til 4. august 2004.
> Det skal nok dukke op i god tid.........

Jeg bestildte min konvertering d. 29.05.03

Den 12 Juni får jeg brev fra TDC om at jeg får min linie nedlagt d. 14 Juli
og modtager samtidig vendekassen.

Den 30 juni modtager jeg brev fra Tele2ADSL hvor de skriver at TDC pga.
kapacitets problemer ikke kan leverer til den oprendelige dato.

Den 1 juli får jeg igen brev fra Tele2ADSL hvor de skriver at der kan gå op
til 5 uger fra Tele2 har konverterings datoen til jeg har min linie fra
Tele2, jeg vil i god tid modtage et brev fra dem og udstyret.

Den 3 juli modtager jeg et nyt brev fra Tele2 med en pinkode som jeg kan
bruge til at se Saldooplysninger, Saldomax, Spæring af Numre til min fastnet
telefon og tanke op på taletidskortet, (Dette brev undre mig da jeg ikke
har nogle telefoner hos Tele2)

Den 1 August, tja her sidder jeg og skriver om min oplevelse ang. Tele2ADSL
eller mangel på samme, hvornår og om overhovedet jeg bliver flyttet fra TDC
til Tele2ADSL det må stå hen i det uvisse.

Jeg har altid været meget tilfreds med TDC adsl, men jeg syntes jeg ville
prøve en hurtigere linie til lavere pris end den jeg nu har hos TDC.

Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : S. Andersen

Dato : 01-08-03 09:57

"Jan Larsen" <jala@post2.tele.dk> wrote:

> Jeg har altid været meget tilfreds med TDC adsl, men jeg syntes jeg ville
> prøve en hurtigere linie til lavere pris end den jeg nu har hos TDC.

If it ain't broken, don't fix it

Fra : WebLock

Dato : 05-08-03 11:59

> Rolig nu !
> Der er langt tid til 4. august 2004.
> Det skal nok dukke op i god tid.........

Ak ja jeg modtog det samme dag - men hvad hjælper det, når det lykkedes dem
at smadre min linje fra samme sekund den blev konveteret.
De konveterede linjen kl. 12 - kl. 14 virkede det ikke, så jeg ringede til
dem og ventede i kø i 10 min, og fik den besked at jeg skulle ringe igen
efter 16, fordi jeg måske ikke var blevet oprettet hele vejen rundt i
systemet endnu.
Ringede præcist kl. 16, ventede i 35 min på at komme igennem til den første
supporter. Hun testede min linje og sagde at den meldte fejl. Kort tid efter
sagde hun, at den virkede ok ??? men at jeg ville blive stillet op til ADSL
support, fordi måske havde jeg samlet tingene forkert.
kl. 17:30 kommer jeg igennem til den næste supporter, der ikke er en skid
bedre end hende, så der var ikke meget special supporter over ham, som hun
ellers lagde op til. Nå men han testede også linje og den meldte også fejl.
Han ævlede om at der normalt skulle gå 24 timer før de ville fejlmelde den,
men at han gerne ville gøre det med det samme, men at han så dagen efter (i
dag) ville teste om linjen skulle virke (ja flot skulle den lave sig selv?)
og hvis dette ikke er tilfældet, ville fejlmeddelensen blive sendt videre.
Jeg skulle vælge 3 datoer hvor en teknikker kunne få lov at se på den, så
jeg har valgt førstkommende fredag, mandag og tirsdag.
Indtil videre kører det rigtigt godt for dem.

Webber