Fiskeri i og omkring Århus
Fra : J-Malk

Dato : 31-07-03 22:33

Jeg er lige flyttet til Århus og søger information om fiske
muligheder. Det jeg leder efter er primært sø'er og å'er, som er
velegnet til fluefiskeri. Det skal ikke være put & take.

Hvad med kystfiskeri? er der nogle steder som kan anbefales.

J-Malk

Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 01-08-03 00:00

"J-Malk" <johnmeldgaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er lige flyttet til Århus og søger information om fiske
> muligheder. Det jeg leder efter er primært sø'er og å'er, som er
> velegnet til fluefiskeri. Det skal ikke være put & take.

Hej John

Kig engang her: http://www.lilleaaen.dk

Steen Lindkvist Nielsen
http://www.lilleaaen.dk

Fra : tangocat666

Dato : 01-08-03 15:31

Davs !
Vi er så heldige at have Djursland lige om hjørnet med en mass gode
fiskesteder.
se evt : http://www.fisk-djursland.dk/ eller
http://www.angling-eastjutland.dk.
mvh.

Fra : J-Malk

Dato : 01-08-03 15:48

Det lyder som en fornem å. Den glæder jeg mig til at prøve kræfter
med. Er der noget fiskevand i cykel afstand fra Århus C.

Fra : Alex Linaa

Dato : 02-08-03 13:16

> [...]
> muligheder. Det jeg leder efter er primært sø'er og å'er, som er
> velegnet til fluefiskeri. Det skal ikke være put & take.

Brabrand lystfiskerforening har en masse godt fiskevand lige omkring Århus.

Deres hjemmeside: http://www.pralhalsen.dk/

/Alex