ID af ram
Fra : Techno Tommy

Dato : 03-04-01 21:05

Hej Derude.
Er der nogen måde man kan identificere hvad type ram man har? Kan man se
"fysisk" om det er pc66/100/133 ram???? Eller et program???

Jeg har 2x32 mb 168 pins sdram pc66 ram liggende.Hvad kan jeg tillade mig at
sælge dem for???
--
Mvh Tommy

Fra : Bear

Dato : 04-04-01 12:55

Søgetiden på RAM'en skulle gerne stå på chip'en.

Hz = 1/t

t er søgetiden, så kan du selv regne ud hvor hurtige de er.

Bear

ICQ: 2745075