gps og pc - endnu engang
Fra : Rasmus Riis

Dato : 31-07-03 20:32

Hej!

Jeg har endelig anskaffet mig en bærbar computer, og mangler lige et
overblik over hvordan den tilsluttes til gps/DLSK. Gps er en Magellan hvor
der findes en indgang til antenne og strøm. Kan den overhovedet tilsluttes
pc når der ikke er en dataudgang? Computeren har kun usb indgange, findes
der et stik der kan koble dem sammen?

På forhånd tak
Rasmus Riis
Viksund 750 Bravo

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 31-07-03 21:39

"Rasmus Riis" <rasmus_riis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> overblik over hvordan den tilsluttes til gps/DLSK. Gps er en Magellan hvor
> der findes en indgang til antenne og strøm.

Hvad er det for en Magellan..?

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Rasmus Riis

Dato : 03-08-03 20:03

Hej

Det drejer sig om en Magellan Globalnav 310 - ca. 4-5 år gammel...

"Bjørn Jørvad" <hr*_FJERNDETTE_*bjoern@post.*FJERN_DETTE*tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3f297e59$0$48888$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 03-08-03 20:25

"Rasmus Riis" <rasmus_riis@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hejsa.

> Det drejer sig om en Magellan Globalnav 310 - ca. 4-5 år gammel...

Jeg kan ikke finde den model på Magellans site.

http://www.magellangps.com/en/ under 'Support' og 'Discontinued products'

Er du sikker på navnet..?

Mange af Magellans GPS har udtag til NMEA på bagsiden, men måske kræver din
en Firm Ware up-grade.

De findes også via ovennævnte link.

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 03-08-03 20:39

"Bjørn Jørvad" <hr*_FJERNDETTE_*bjoern@post.*FJERN_DETTE*tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3f2d6172$0$48905$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

KLIP

> Er du sikker på navnet..?

Mon ikke den hedder Lowrange...

Her er en komplet manual med visning af PC-tilkobling:

http://www.lowrance.com/manuals/Files/GlobalNav/gn310_0129-63.pdf

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn