"bord" til 375L
Fra : /

Dato : 31-07-03 18:50

Nettopp handlet meg et utrolig billig 375 akvarie og har i den anledning
vært ute og shoppet litt saker for å bygge bord til akvariet.

Har kjøpt 12 stk leca blokker a 50x25x15cm , disse skal jeg lage 3
søyler(bein) av. Samtidig shoppet jeg 2 stk hobby plater a 160 x 60cm a 18mm
tykke.

Jeg tenkte å legge 2 x leca i bunn ( 2 x 15cm = 30 cm ) .. lage 3 slike
søyler , så hobby plate ... Så 2 x 15cm til i høyden i nye 3 søyler også
hobby plate på toppen.

Over siste hobbyplaten tenkte jeg å legge isopor, de hadde kun 20mm tykkelse
der jeg handlet men jeg tok sjangsen på at dette var mere enn nok.

Det jeg lurer på er om denne 20mm isoporen er for tykk til å legge under
akvariet for å stabilisere dette ?

Noen tips der ute ?

M.v.h,

Tor