Tempelkrogen
Fra : CB

Dato : 31-07-03 17:12

Hej i gruppen
Er der nogle der ved hvordan det ser ud med fiskeriet i og omkring
Tempelkrogen for tiden. ??

MVH
CB

Fra : Peter Schrøder

Dato : 01-08-03 08:15

"CB" skrev
> Er der nogle der ved hvordan det ser ud med fiskeriet i og omkring
> Tempelkrogen for tiden. ??

Uden at vide det vil jeg tro at det er lige før
Tempelkrogen bundvender?
Det er vist en typisk "tidligt forår" eller "sent
efterår" lokalitet.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : CB

Dato : 02-08-03 08:52

Dette er også min opfattelse at der er forholdvis forår og efterår´s
fiskeri men det kunne jo være det også gemte på noget spændende sommer
fiske.

MVH
CB

Fra : Jesper Larsen

Dato : 02-08-03 17:56

Der er faktisk et godt fiskeri i august/september efter store ørreder der
trækker op i de 4 åer der løber ud i fjorden.
De skal selvfølgelig fanges i de mørke timer.
Sidste år blev der fanger mange fisk over 5kg. i august.

Men fiskeriet er selvfølgelig bedst når det bliver lidt koldere, men de er
der nu.

JSL