Stik til strøm til monitor på Aopen hq 45 ~
Fra : Kim014

Dato : 03-04-01 20:16

Skal der ikke være en stikdåse i strømforsyningen til skærm på en Aopen HQ45
kabinet, hvad gør jeg?? Mvh. Kim

Fra : menace

Dato : 03-04-01 20:23

Skal der ikke være en stikdåse i strømforsyningen til skærm på en Aopen HQ45
kabinet

nej

hvad gør jeg??

sætter skærmen til i et andet stik

Fra : Kim014

Dato : 03-04-01 20:30

I min gamle kabinet var der en stik til strømforsyning af monitor, hvad er
det så for en stik den skal i,den er der ikke på mit kabinet,er det noget
med en nyt kort af en slags, eller kabel??? MVH. KIM

Fra : Bruun

Dato : 03-04-01 20:46

Hejsa,

"Kim014" <kim014@mail.dk> wrote in message
> I min gamle kabinet var der en stik til strømforsyning af monitor, hvad er
> det så for en stik den skal i,den er der ikke på mit kabinet,er det noget
> med en nyt kort af en slags, eller kabel??? MVH. KIM

Et normalt power-kabel!?

Enten med eller uden jord. Det afhænger af det strømudtag du anvender fra
væggen!!

Mvh Kim Bruun

Fra : danni plougmann

Dato : 03-04-01 20:49

dit HQ45 kabinet er med en ATX strømforsyning
atx strømforsygninger har ikke en stikdåse til monitoren.

det gamle kabinet du havde var sikkert med en gameldags AT strømforsygning.

sæt din skærm til med et kabel magen til det du bruger til computeren.

Fra : Kim014

Dato : 03-04-01 21:37

Tak for svarene,jeg synes nu det gamle AT system var smart, nå så må jeg jo
se at få en kabel til stikkontakten , og have den liggende Mvh. KIM