Hvad gør man når...
Fra : Klaus Petersen

Dato : 31-07-03 11:59

Ens udbyder (Tele2) ikke kan finde ud af at hjælpe mig med at komme ind på
denne hjemmeside : www.teamspeak.org ??

VI har testet det og min kammersjukker som ikke har tele2adsl kan godt komme
ind på siden, det er bare lille mig som har problemet.

Jeg har snakket med tele2-support og de kunne heller ikke komme ind på
siden.

Kan jeg selv gøre noget ?? Kan jeg få dem til at gøre noget ?? (Det lyder
til de ikke ved noget om det)

Kan jeg skyde dem??? (Hmm det må man vist ikke)

Ja jeg er ved at være godt træt af Tele2, 2 gange har det været nede på ikke
engang 1 måned + 1 gang deres mail. Det er squ for dårligt.

Jeg fortryder sørme at jeg skiftede fra CC, de var ALDRIG nede.

Fra : S. Andersen

Dato : 31-07-03 12:03

"Klaus Petersen" <sa_dk_thechad@hotmail.com> wrote:

> [...]
> engang 1 måned + 1 gang deres mail. Det er squ for dårligt.
>
> Jeg fortryder sørme at jeg skiftede fra CC, de var ALDRIG nede.

Jeg griner min røv i laser hver gang jeg ser folk tude over de skiftede til
Tele2
Så kan i fandme lære det, ignorante pengegriske skabninger !

Fra : MN

Dato : 31-07-03 12:30

"S. Andersen" <na@na.na> wrote in message

> [...]
til
> Tele2
> Så kan i fandme lære det, ignorante pengegriske skabninger !

Og jeg griner min røv i laser over de fjolser der vil betale i dyre domme
over noget som ikke er en skid bedre!

Mogens

Fra : Klaus Petersen

Dato : 31-07-03 13:12

"S. Andersen" skrev

> Jeg griner min røv i laser hver gang jeg ser folk tude over de skiftede
til
> Tele2
> Så kan i fandme lære det, ignorante pengegriske skabninger !

Hva satan er det for en udmelding??? Bare fordi du har penge nok behøver du
vel ikke opbasunere det her, GØR DU???

SKIDE MILLIONÆR, find et andet sted hvis du ikke kan tale pænt til OS
almindelige menneske(skabninger)

MSH (S=SATANISTISK)

Klaus Petersen

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-03 12:33

"Klaus Petersen" <sa_dk_thechad@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> siden.
>
> Kan jeg selv gøre noget ?? Kan jeg få dem til at gøre noget ?? (Det lyder

det er ikke et tele2 problem men serveren der er host for www.teamspeak har
tilsyneladende udelukket tele2 ip adresser fra at få adgang, send en mail
til mailto:general@teamspeak.org

Fra : Klaus Petersen

Dato : 31-07-03 12:59

<H> skrev :

> det er ikke et tele2 problem men serveren der er host for www.teamspeak
har
> tilsyneladende udelukket tele2 ip adresser fra at få adgang, send en mail
> til mailto:general@teamspeak.org

Ok det vil jeg prøve

Fra : Klaus Petersen

Dato : 31-07-03 13:07

"Klaus Petersen" skrev :

> har
>
> Ok det vil jeg prøve

Det blev ikke nødvændigt at prøve, på mirakuløs vis virker det nu.

Mange tak for hjælpen alligevel.

Mvh Klaus Petersen

Fra : MN

Dato : 31-07-03 12:34

> [...]
> ind på siden, det er bare lille mig som har problemet.
>
> Jeg har snakket med tele2-support og de kunne heller ikke komme ind på

Jeg kan godt via tele2adsl.

> [...]
> engang 1 måned + 1 gang deres mail. Det er squ for dårligt.
>
> Jeg fortryder sørme at jeg skiftede fra CC, de var ALDRIG nede.

Det er løgn. CC var ned så sent som i går.

Mogens

Fra : Klaus Petersen

Dato : 31-07-03 13:05

"MN" skrev :

> Jeg kan godt via tele2adsl.

Jeg kan også godt NU

> Det er løgn. CC var ned så sent som i går.

Måske, men inden jeg skiftede til Tele2 havde jeg kan 2 nedbrud på lidt over
2 år, det er hvad jeg forstår ved aldrig nede.

Mvh Klaus

Fra : Rudi Stegen

Dato : 31-07-03 15:02

Hej Klaus Petersen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Måske, men inden jeg skiftede til Tele2 havde jeg kan 2 nedbrud på
> lidt over 2 år, det er hvad jeg forstår ved aldrig nede.

Hvis vi bortser fra enkelte afbrydelser op til en halv snes minutters
varighed (næsten alle varslet vedligeholdelse), kan jeg stikke den: Ét
på 3 år.
Og det var iøvrigt ikke kabelbrud, men ADSL på flere centraler i
Århusområdet uanset ISP [1], der var nede.

[1] Formoder jeg idet TDC's ADSL også var nede. Jeg snakkede ikke med
nogle CC-kunder.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : H.P. Eriksen

Dato : 31-07-03 12:52

Jeg kan fint gå på den hjemmeside - med tele2adsl!!!!

"Klaus Petersen" <sa_dk_thechad@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:BD6Wa.40$o26.4@news.get2net.dk

Fra : Mads Bahrt

Dato : 31-07-03 12:55

Klaus Petersen wrote:
> [...]
> engang 1 måned + 1 gang deres mail. Det er squ for dårligt.
>
> Jeg fortryder sørme at jeg skiftede fra CC, de var ALDRIG nede.

Har du undersøgt om det er et dns-problem?

MVH
Mads

Fra : Klaus Petersen

Dato : 31-07-03 13:09

"Mads Bahrt" skrev

> Har du undersøgt om det er et dns-problem?

Det virker nu, men hvordan kan jeg undersøge det du skriver?

Mvh Klaus

Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-08-03 08:26

Klaus Petersen skrev Torsdag den 31. juli 2003 12:58 i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Ens udbyder (Tele2) ikke kan finde ud af at hjælpe mig med at komme ind på
> denne hjemmeside : www.teamspeak.org ??

Hvad sker der får du forsøger?

> VI har testet det og min kammersjukker som ikke har tele2adsl kan godt komme
> ind på siden, det er bare lille mig som har problemet.

Alt efter hvad du får af fejlmelling, kan der være fler løsninger.

> Kan jeg selv gøre noget ?? Kan jeg få dem til at gøre noget ?? (Det lyder
> til de ikke ved noget om det)

En sytombehandling kan være at bruge nedestående link.
http://www.jupe.dk/nph-proxy.cgi/010110A/http/www.teamspeak.org

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satelitbilder med hurtig opdatering efter bildet er
taget,,,

Fra : Klaus Petersen

Dato : 03-08-03 23:46

Ivar Madsen skrev

> Hvad sker der får du forsøger?

Den stod bare der og ingenting skete der - den kunne ikke finde siden. Og
sådan gik det i 2 dage. Men som sagt det er løst nu, men hvordan det er løst
aner jeg ikke.

> En sytombehandling kan være at bruge nedestående link.
> http://www.jupe.dk/nph-proxy.cgi/010110A/http/www.teamspeak.org

En sytombehandling ?? Hvad er det lige det er ???
Og det link der, hvad gør det, udover at sende dig hen til www.teamspeak.org
?

Chad out

Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-08-03 23:58

Klaus Petersen skrev Mandag den 4. august 2003 00:46 i
dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> En sytombehandling ?? Hvad er det lige det er ???
> Og det link der, hvad gør det, udover at sende dig hen til www.teamspeak.org
> ?

Der er to åbenlyse fejlkilder (dermed ikke være sagt at der ikke kan være flere,
men det er dem der lige springer op i hovedet på mig)

1. DNS problem, du bruger en DNS der ikke er optodate med den IP som serveren
faktisk har. Hvis serveren har fået ny IP, så går der nogen tid inden alle
DNSserver ved det.

2. Du har en IP som ikke er åben fra den server, eller retter en router under
vejs. Det var et alvorligt problem for mange da TDC begyndte at bruge IP'er
startende med 80.

jupe.dk er en proxy server som kan stille dig videre til en anden URL, hvis du
ikke kan nå en adr. af en af ovennævnte 2 årsager så kan det være at jupe.dk
kan, og så kan du bruge den proxy til at komme udenom den spæring der er for at
du kan få adgang til et site.

Fra : Klaus Petersen

Dato : 05-08-03 13:05

Ivar Madsen skrev

> [...]
jupe.dk
> kan, og så kan du bruge den proxy til at komme udenom den spæring der er

Ok - Tak for det. Det må jeg prøve hvis jeg engang får samme problem.

Mvh Klaus