TDC ADSL router/atm?
Fra : Dennis T.

Dato : 31-07-03 11:14

Hejsa...

Hvis man har en "gammel" TDC ADSL forbindelse (den med et pci atm-kort)
har man så nogen mulighed for at købe en "billig" router eller lignende
og sætte på?
Det er nemlig iriterende, at skulle have en computer tændt konstant for
at kunne dele internetforbindelsen...
Hvad er der af muligheder?

Fra : Lars Hessellund

Dato : 31-07-03 11:21

"Dennis T." <viol8r@nospam.dk> wrote in message
> [...]
> og sætte på?
> Det er nemlig iriterende, at skulle have en computer tændt konstant for

Prøv at ring til TDC, de vil kunne konvertere din forbindelse til en
ethernet-opkobling på et par minutter.

--
Mvh.
Lars Hessellund - svarer altid på egne vegne....

Fra : Anders S....

Dato : 31-07-03 11:23

"Dennis T." <viol8r@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og sætte på?
> Det er nemlig iriterende, at skulle have en computer tændt konstant for

Det er vist ikke nemt/billigt at skaffe en ATM router

MVH
Anders

Fra : Lasse

Dato : 31-07-03 13:37

> [...]
>
> Hvis man har en "gammel" TDC ADSL forbindelse (den med et pci atm-kort)
> har man så nogen mulighed for at købe en "billig" router eller lignende

Ring til TDC på 80808017 og få konverteret din linie til DHCP og Ethernet.
Tjek at dit ADSL modem har en 10BT udgang og du selv har et Ethernet-kort.
Er dette tilfældet, så kan du få konverteret din linie i løbet af 10
minutter

/Lasse