Hvem har nu det billigste ADSL ?
Fra : Simon

Dato : 30-07-03 23:45

Efter at Tele2 har sat prisen op igen, hvem er så de billigste ?

Fra : Lars Hessellund

Dato : 31-07-03 10:07

"Simon" <simon@simon.> wrote in message news:bg9hq4$lb9$4@sunsite.dk...
> Efter at Tele2 har sat prisen op igen, hvem er så de billigste ?

Undersøg de forskellige udbyders hjemmesider, der vil du finde svaret.
Men overvej så lige engang, og kig evt. lidt rundt i denne newsgroup, om det
er prisen der er alt afgørende - f.eks. vil jeg på intet tidspunkt vælge
Tiscali, så hellere betale lidt mere om måneden.
--
Mvh.
Lars Hessellund - svarer altid på egne vegne....

Fra : TBC

Dato : 01-08-03 22:47

"Lars Hessellund" <noone@REMOVEwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er prisen der er alt afgørende - f.eks. vil jeg på intet tidspunkt vælge
> Tiscali, så hellere betale lidt mere om måneden.

Jeg havde Tiscali ADSL i >2½ år, hvilket var upåklageligt (særligt efter
skift til modem), nu har jeg Telia ADSL udelukkende fordi det prismæssigt er
mere attraktivt ifht hvad jeg får for mine penge, og også dette performer
upåklageligt (ping <10 ms). ...Vi er altså nogle for hvem prisen er den mest
afgørende, særligt i betragtning ag at det jo langt fra er størstedelen af
kunderne hos en given ISP der er uheldige når og hvis der er ellers opstår
problemer. For de fleste kunder spiller det bare som det skal.

TBC

Fra : Simon

Dato : 02-08-03 17:34

"Lars Hessellund" <noone@REMOVEwebspeed.dk> wrote in

> f.eks. vil jeg på intet
> tidspunkt vælge Tiscali, så hellere betale lidt mere om måneden.

Enig - Tiscali tør jeg ikke gå i krig med. Jeg har gennem det seneste år
forespurgt via deres webformular - uden svar selvfølgelig.

Tør slet ikke tænke på hvilken lang næse man får, hvis man har linie hos
dem og den ikke fungerer

Har også læst alle hadesiderne
Bedre at lære af andres erfaringer end selv at drage dem

Fra : Jens

Dato : 04-08-03 22:28

"Simon" <simon@simon.> skrev i en meddelelse
> [...]
> forespurgt via deres webformular - uden svar selvfølgelig.
>
> Tør slet ikke tænke på hvilken lang næse man får, hvis man har linie hos

Den er meget lang, har selv prøvet det.
Min linie gik ned 24. december. Fik efter meget besvær 2 nye routere
tilsendt, hvilket ikke hjalp. Efter megen rykken for løsning af problemet
blev der endelig om længe sendt en TDC tekniker ud for at måle linien. Han
konstaterede ingen problemer og både ham og jeg meldte det retur til
Tiscali, men intet skete. Efter en måned med talrige henvendelser fra min
side (ingen ringede nogensinde tilbage fra Tiscali) opsagde jeg linien. Jeg
har endda fået lov til at betale for de 3 måneder linien ikke virkede. Så
min næse var lang efter at den havde været en tur i Tiscali snyd kunden
mølle.

> Har også læst alle hadesiderne
> Bedre at lære af andres erfaringer end selv at drage dem

Enig, jeg kan kun sige:

Hold dig langt væk som muligt fra Tiscali!

Jens