Flytning af bi'er
Fra : Ivar Madsen

Dato : 30-07-03 23:09

Det sker af og til at der er en bi der sætter sig på frontruden, og så
køre man x km. inden man sætter farten så langt ned, at bi'en har mod
på at flyve væk. Og så er det jeg får tanken, kan den nu finde hjem
igen?

Ivar Madsen

Der søger et link til gratis satalitbiler med hurtig opdatering efter
bildet er taget,,,

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 31-07-03 14:39

Ivar Madsen <news-@milli.dk> writes:

> [...]
> køre man x km. inden man sætter farten så langt ned, at bi'en har mod
> på at flyve væk. Og så er det jeg får tanken, kan den nu finde hjem

Husker jeg ret, flyver bier max 1 km væk fra stadet. De orienterer sig
vistnok efter plantevæksten omkring stadet. Da de er transporteret mod
egen vilje og formentlig ikke har fulgt med i plantevæksten omkring
dem, vil jeg ikke tro, den kan finde hjem igen.

/Rasmus

Is there anything else I can contribute?
The latitude and longtitude of the bios writers current position, and
a ballistic missile.
-- Alan Cox

Fra : tomov

Dato : 05-08-03 20:55

4 km

Fra : Poul-Erik Andreasen

Dato : 06-08-03 01:14

On Thu, 31 Jul 2003 15:38:59 +0200
moffespam@amagerkollegiet.dk (Rasmus Bøg Hansen) wrote:

> [...]
> egen vilje og formentlig ikke har fulgt med i plantevæksten omkring
> dem, vil jeg ikke tro, den kan finde hjem igen.

Og selv om de kan, så kan de få brændstof problemer hvis der ikke
er noget på spiseligt på vejen de kan æde.

--
Poul-Erik Andreasen