Hvorfor starter den i lille størrelse
Fra : Jacob Olsen

Dato : 03-04-01 20:01

Hvergang jeg trykker på et link på en eller anden
hjemmeside, så den skal åbne en nyt vindue
så starter den altid i en lille bitte størrelse.

Hvordan får man den til at starte i max størrelse....
Der er skide irriterende, at man hver gang selv
skal gøre vinduet større.......

/Jacob

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-04-01 21:37

Tue, 3 Apr 2001 21:01:13 +0200, skrev "Jacob Olsen"
<jeo@mail1.stofanet.dk>:

>Hvordan får man den til at starte i max størrelse....
>Der er skide irriterende, at man hver gang selv
>skal gøre vinduet større.......

Pænt sprog om vi må bede...

IE vil altid åbne i normal vindue.

Lad være med at maksimere vinduet, men træk i siderne til vinduet
fylder det du ønsker, så vil IE huske denne indstilling og åbne i
denne størrelse.

Dog er der nogen hjemmesider, som gerne vil bestemme størrelsen på
vinduet, ryger du ind på en sådan side, så må du igen trække i
siderne.

Det vigtigste at huske er, at lade være med at bruge maximerknappen.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.