Database i Access til Krav-styring (i f.e~
Fra : jokaas

Dato : 30-07-03 21:57

Hi Folks,

Jeg kunne tænke mig at vide om der allerede findes en skelet (endnu bedre en
dedikeret) krav-styrings database.

Jeg skal bruge denne til styring af krav i et SW projekt.
Se indbyrdes afhængiheder, checke om det er korrekt specificeret, om
kravnene er nedarvet og fortolket korrekt, hvilke test routiner og metoder
der skal til for at teste kravet osv osv osv .. det hele _nemt_ og
overskueligt

I min naivitet ville jeg "omskrive" det eksemple der følger med til
bog-samling-styringen ... men men men
Jeg tegner stadig på mine krav, og referencer ... i flæng nævnes bare ...

Opretter
Navn
efternavn
initialer