Mere RAM???
Fra : Morten Christensen

Dato : 03-04-01 19:57

Jeg har følgende system:

p3 450 Mhz
128mb sdram pc100
riva tnt2 32mb
10,1gb IBM + 20,4gb IBM (begge 7200rpm)
soundblaster live! value

men jeg syntes, at den er ved at være lige lovlig sløv..... f.eks. i CS,
hvis jeg skal ind på en server, hvor der liiige er en plads, så
dobbeltklikker jeg på den, men så går der så lang tid, før den kommer igang,
at pladsen er taget.... SURT!

Ville det hjælpe at sætte 128mb ram mere i, eller skal der mere til
(processor osv.)??

på forhånd tak.

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Stone

Dato : 03-04-01 21:28

Tror mere det er din forbindelse der er for langsom - det har ik noget at
gøre med din RAM - det er fordi der bliver refreshet for langsomt i CS...

Fra : Fishymaster

Dato : 04-04-01 07:29

Jo flere ram jo bedre ydelse i counterstrike en test med 512 mb ram (256
kan nok oxo gøre det) i stedet for 128 på en celeron 500 på en isdn
forbindelse gjorde at maskinen koblede op til 50 % hurtigere op til CS
servere på nettet.

Derudover se at holde dine diske i topform defrag og plads til swap fil er
meget vigtigt for cs....

Fishymaster....

Fra : Morten Christensen

Dato : 04-04-01 11:51

Jeg har stofa (1mbit/265) så deeet.....

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Ulrik

Dato : 04-04-01 14:34

Det lyder da lidt langsomt så kører min forbindelse 10 gange så hurtig

Fra : Christian Holst

Dato : 04-04-01 20:19

det vil under alle om stængheder hjælpe på win :).. køb min. 128mb
mere(helst 256)

Fra : N/A

Dato : 14-04-01 19:43

Fra : Henning

Dato : 14-04-01 19:43

On Wed, 6 Apr 2005 10:21:06 +0200, "Benth"
<andersege@mail1.stofanet.dk> wrote:

Er du ikke flink og indstiller uret på din PC?

Henning
hsb@image.dk