Soltek SL-75DRV5 og AMD Barton CPU?
Fra : Michael Nielsen

Dato : 30-07-03 12:30

Hej i gruppen.

Jeg kan ikke læse mig til, på Soltek's website, om mit Soltek SL-75DRV5 kan
køre med en AMD Barton CPU, jeg har 2 x 256MB Samsung PC2700 DDR ram så de
skulle jo kunne følge med til den FSB på 333 MHz, men hvad med bundkortet,
hvis man opdaterer til den nyeste BIOS?

--
Best regards
Michael Nielsen

Fra : Leony

Dato : 30-07-03 13:40

"Michael Nielsen" <leahcim@chicks.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> PC2700 DDR ram så de skulle jo kunne følge med til den FSB på 333
> MHz, men hvad med bundkortet, hvis man opdaterer til den nyeste BIOS?

Det skulle den nok kunne. Jeg fandt en side på Soltek's site, men den er
sort. Jeg har dog fundet en PDF fil som beskriver CPU understøttelsen
for dit board:
http://www.soltek.com.cn/support/mb-cpu/amd.pdf
Du kan se en HTML udgave her:
http://www.google.com/search?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=related:www.soltek.com.cn/support/mb-cpu/amd.pdf
hvis du ikke har readeren installeret.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Michael Nielsen

Dato : 30-07-03 14:06

> Det skulle den nok kunne. Jeg fandt en side på Soltek's site, men den er
> sort. Jeg har dog fundet en PDF fil som beskriver CPU understøttelsen
> [...]

Barton CPUerne er ikke på listen men der er da 2 CPUer som kører med FSB på
166, så skulle det jo ikke være et problem.

--
Best regards
Michael Nielsen

Fra : Leony

Dato : 03-08-03 08:11

> Barton CPUerne er ikke på listen

Er XP 2800+ ikke en Barton?

Fra : Michael Nielsen

Dato : 03-08-03 18:15

> Er XP 2800+ ikke en Barton?

Nej ikke nødvendigvis, T-Bred fåes også som en XP2800+

--
Best regards
Michael Nielsen

Fra : J. Jensen

Dato : 02-08-03 14:35

> [...]
> skulle jo kunne følge med til den FSB på 333 MHz, men hvad med bundkortet,

Ved et opslag på Barton 2500+ på http://www.cpudatabase.com/CPUdb/ ser det
ud til at ihvertfald én person har fået det til at køre med et bundkort
magen til dit.

Jesper

Fra : Michael Nielsen

Dato : 03-08-03 18:18

> Ved et opslag på Barton 2500+ på http://www.cpudatabase.com/CPUdb/ ser det
> ud til at ihvertfald én person har fået det til at køre med et bundkort
> magen til dit.

Oki, så skulle der jo ikke være problemer, MP er jo låst til 11 må det være,
for en Barton XP2500+, så det er jo kun FBS der kunne være problemet, men
tror godt at mit board kan kører 166 eller over, nogen der har prøvet, evt.
med en anden CPU T-Bred XP1700?

--
Best regards
Michael Nielsen