Hjælp A7V333-c, Ny Bios chip??? hvor
Fra : C. Kampmann

Dato : 30-07-03 11:55

Mit Asus a7v333-c rev 1.04 gik ned da jeg ved en fejltagelse satte en
ekstra pc2100 ram klods i. Den der var er en pc2700. Der var en del
bib da jeg startede op og der blev den. Jeg fjernede den forkerte, men
kunne ikke mere boote op igen, og nu var der ingen bib.
Jeg kørte fint med kortet indtil jeg ville sætte mere ram i.

Hvor kan man få en ny bios chip?
Den der er i hedder:
A7KTB
1008
GMG6

mvh
C. Kampmann

Fra : Leony

Dato : 30-07-03 13:42

"C. Kampmann" <REMOVEcjko@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kunne ikke mere boote op igen, og nu var der ingen bib.
> Jeg kørte fint med kortet indtil jeg ville sætte mere ram i.

Har du prøvet at resette BIOS vha jumperen på bundkortet?

Der skulle ikke kunne ske noget alvorligt med BIOS, hvis du kun har sat
en pc2100 stang (går selvfølgelig ud fra at computeren ikke var tændt
mens du gjorde det).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/