Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
TJEN 250,- PR. TIME MED DIN EGEN PC !!!
Fra : d.christensen@mail.d~

Dato : 03-04-01 19:05

Vi søger efter personer, som kan afsætte nogle timer af fritiden, og som har
sans for at tjene penge. Du kan arbejde hjemme, heltid eller deltid. Tjen så
meget du ønsker fra dit eget hjem.
Send mig en E-mail d.christensen@firma.tele.dk

Fra : Per

Dato : 04-04-01 03:35

On Tue, 3 Apr 2001 20:04:58 +0200, <d.christensen@mail.dk> wrote:

> [...]
>sans for at tjene penge. Du kan arbejde hjemme, heltid eller deltid. Tjen så

Vil du ikke engang fortælle her, hvad det drejer sig om?
Hvor fordækt!
Skal vi gætte på.... MLM?

Interesserede kan finde artiklen "What's Wrong With Multi-Level
Marketing?" i dk.binaer

hilsen
Per
--

Fjern komponistnavnet fra min e-mailadresse
Please remove the composer from my e-mail address

Fra : d.christensen@mail.d~

Dato : 04-04-01 14:58

Du ved ikke en skid ( Undskyld mit Svensk ) Du ved jo ikke engang hvilken
forretning det her er!!! Eller gøre du ???
Hvis ja fortæl da endelig.....
Hvis nej .. så klap lige hesten og begynd at se fornuftigt på tingene inden
du vælter ud med anklager om dit og datten.

Dennis

Per <rathjeMOZART@cool.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:IofKOgpZzJnfgqaUIpDndQNvuxDD@4ax.com...

Fra : Nex \(Formerly known~

Dato : 04-04-01 15:04

Klap selv hesten - du kan ikke forvente at komme med en så uinformativ post,
og samtidig tro at folk ikke vil mene at det er en af de sædvanlige "smarte"
ting såsom MLM. Din post lyder mest af alt som spam og din formulering er
ikke meget bedre end:

Ting sælges. Kun 800 kroner.

Jakob

Fra : Thore Sorensen

Dato : 05-04-01 10:34

On Wed, 4 Apr 2001 16:03:35 +0200, "Nex \(Formerly known as Jakob,
formerly known as Nex\)" <nexNOSPAM@post.cybercity.dk> wrote:

>ting såsom MLM. Din post lyder mest af alt som spam og din formulering er
>ikke meget bedre end:
>
>Ting sælges. Kun 800 kroner.

LOL! Godt sagt...:)

BTW Jakob...hvad er det for en ting?...prisen er jo rigtig god..:)

--
Med venlig hilsen / Best regards

Thore Sorensen - ts@dinotec.dk
DK-2700 Bronshoj - Denmark

Fra : Per

Dato : 06-04-01 17:25

On Thu, 05 Apr 2001 11:33:38 +0200, Thore Sorensen <ts@dinotec.dk>
wrote:

>LOL! Godt sagt...:)
>
>BTW Jakob...hvad er det for en ting?...prisen er jo rigtig god..:)

Nej, for jeg har lige købt en til 100,-

Per

Fra : Tommy S Jensen \(mid~

Dato : 04-04-01 15:05

Vil du venligst undlade at sende indlæg af denne type til denne gruppe?

Din opfordring af af kommerciel karakter, og hører ikke hjemme i en privat
gruppe. Ydermere er dette ikke en debat-gruppe.

Undlad desuden venligst at bruge nedsættende sprog, tak.

Tommy

Fra : Camain\(DK\)

Dato : 04-04-01 19:02

Hehe...

Hold da helt k***!!

Alt det gylle hører da hjemme uden dk.marked.landbrug

Hvis det ikke er mlm, så kom dog med konstruktiv info i stedet for
"svensk"???

Jesper

Fra : Tommy S Jensen \(mid~

Dato : 04-04-01 15:13

Er du helt og aldeles fra forstanden!??!?

Jeg har netop modtaget en kilometerlang mail fra dig, efter mit indlæg i
denne nyhedsgruppe! HVORFOR???

Du bedes øjeblikkeligt ophøre med at sende mails, indlæg eller noget andet
til mig, denne gruppe, og andre steder, hvor dit indlæg ikke hører hjemme!

Tommy

Fra : Dann Pedersen

Dato : 05-04-01 09:34

<d.christensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Vi søger efter personer, som kan afsætte nogle timer af

dk.penge.investering's standardsvar afsendt (se
http://www.investeringsindex.dk/viden/dkpengeinvestering/index.htm )

/Dann

Fra : John Joe

Dato : 14-05-01 14:58

> [...]
har
> sans for at tjene penge. Du kan arbejde hjemme, heltid eller deltid. Tjen

Jeg ønsker at arbejde i et kvarter om året og tjene 1 mia. USD i sekundet.

Fra : Claus

Dato : 14-05-01 19:08

John Joe skrev i meddelelsen <9doo9v$m80$1@sunsite.dk>...

>Jeg ønsker at arbejde i et kvarter om året og tjene 1 mia. USD i
sekundet.

Send mig en check på 1000kr så skal du få at vide hvordan du
gør.....

Hilsen Claus.

Fra : røskva

Dato : 14-05-01 20:50

skal jeg sende den med posten???
kom med en adresse!
netrom

--
It's true that we don't know what we've got
until we lose it

Fra : Claus

Dato : 15-05-01 18:40

røskva skrev i meddelelsen <9dpctm$s3$1@news.inet.tele.dk>...
>skal jeg sende den med posten???
>kom med en adresse!
>netrom

Tilden slags forretningen angiver man aldrig andet end en postbox. Nå du
får opskriften alligevel. Du tilbyder folk en opskrift på at blive
millionær mod at betale et gebyr på 1000 kr. Eller 100 kr. Eller 50
kr...når pengene blot klinger i kisten......

Hilsen Claus.

Fra : Per

Dato : 15-05-01 03:54

Jeg ved godt, hvad fidusen er:

Man skal drikke 250 øl i timen, mens man sidder
ved sin pc og så sælge flaskerne bagefter.
Det er et helt nyt koncept og alle tiders fidus.
And it really works!