Forhandlere af Salmo-wobblere i østjyll.?
Fra : Jens Gregersen

Dato : 30-07-03 03:44

Min næstsidste Salmo BE5F,gulplettet på mørkebrun
baggrund,yndlingswobbler hænger i en meget solid busk langt ude over
en meget kendt å i vestjylland..
Derfor: Hvem forhandler denne wobbler i det ganze østjyllandsområde?
Privatsalg er også interessant

Mvh. Jens/Modifix.

Fra : Anette

Dato : 30-07-03 09:05

gå på websiden www.grejsport.dk og skriv en mail og spørg. Grejsport er
importør.

Mvh
Anette

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 30-07-03 09:40

Hej

Jagt og fiskeri i Skive forhandler Salmo wobbler

mvh
Gerner

Fra : Jens Gregersen

Dato : 31-07-03 07:26

"Gerner Majlandt" <gerner@majlandt.dk> wrote in message news:<3f278336$0$5158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Hej
>
> Jagt og fiskeri i Skive forhandler Salmo wobbler
>

> mvh
> Gerner

Tak til jer begge, nu har jeg da noget at arbejde med, de storkøvenhawnske
grejhandlere har været omtrent ubrugelige i min krisesituation..

Mvh. Jens/Modifix.