flade ved Ålsgårde (molen)
Fra : Thomas Bo Nielsen

Dato : 29-07-03 18:32

Hvordan ser det ud med de flade deroppe? planlægger en morgentur på mandag!

Fra : Brian Poulsen

Dato : 30-07-03 10:37

Har været deroppe for nogle uger siden.
De er der, men der er ikke specielt mange.
Vi var to og fangede 7 i alt på en 2-3 timer.

Så ikke noget videre imponerende.

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 30-07-03 21:04

"Thomas Bo Nielsen" <tbn@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan ser det ud med de flade deroppe? planlægger en morgentur på
mandag!

Vandet er for varmt i kasteaftstand fra molen, men jeg kan da godt ringmærke
et par stykker til dig - på den anden side kostede det mig is til hele
Langebro, da jeg forleden sagde det samme og en af pindfiskerne pludselig
halede et lokumsbræt op . . .

--
vh ¸.·´¯)

Fra : Thomas Bo Nielsen

Dato : 31-07-03 15:13

Har så nogle bedre forslag til en tur efter de flade (indenfor 50-70 km fra
København)???