Fakturaopsætning i Concorde C5
Fra : Benny Nissen

Dato : 29-07-03 17:21

Hej.

Jeg har ændret på brevhovedet (fakturaopsætningen) i Concorde C5

Derefter er programmet installeret på en ny computer.
Hvilke filer skal jeg kopiere fra den 'gamle' C5 for at få ændringerne med ?

Kan der evt. exporteres/importeres en sådan opsætning ?

Kan kan sætte start-fakturanummer et sted ?
Den skulle jo gerne fortsætte, hvor den gamle slap.
Vi kan IKKE importere hele opsætningen (incl. database), p.g.a. pladsmangel.
Det gamle system bliver brændt på CD og gemt, og vi skulle så gerne starte
på en frisk med den nye installation, men med den ændrede opsætning.

På forhånd tak for hjælpen.

--
Benny Nissen

Fra : JMo.

Dato : 29-07-03 17:26

"Benny Nissen" <news@bennynissen.dk> wrote in

> Hvilke filer skal jeg kopiere fra den 'gamle' C5 for at få ændringerne
> med ?

Hmm.. Det har jeg glemt - men syn's at kunne huske det står i manualen
under backup.

> Kan der evt. exporteres/importeres en sådan opsætning ?

Yep. Udviklingsmenuen -> REP -> Export -> OrdFaktura eller
OrdFakturaGiro_DK alt efter hvilken du bruger.

Og så REP -> Import for at hive den ind igen.

> Kan kan sætte start-fakturanummer et sted ?

Finans -> Tilpasning -> Bilagsserie -> Faktura

Fra : JMo.

Dato : 29-07-03 17:29

"JMo." <ns_sf010@mohr.cx> wrote in

> Yep. Udviklingsmenuen -> REP -> Export -> OrdFaktura eller
> OrdFakturaGiro_DK alt efter hvilken du bruger.

Husk at de kan eksistere i USR, CUS, DIS og SYS-udgaver. SYS er system-
default, USR er de bruger-tilrettede (dem du selv har rettet) og CUS er dem
i CUS-laget (som din forhandler ofte vil lægge rettelser i)

Fra : Benny Nissen

Dato : 30-07-03 16:56

Hej igen.

> Hmm.. Det har jeg glemt - men syn's at kunne huske det står i manualen
> under backup.

Tak. Det virkede. Det var c5util.usr der skulle kopieres.

--
Benny Nissen