Ang de billeder taget med kamera af fostre~
Fra : Blix

Dato : 29-07-03 16:30

Det er sandt nok, min veninde så det i tv-avisen og hun er helt vildt med
dem. Så vil gerne overraske hende med et af disse billeder indrammet, men
ved ikke hvor mán kan finde dem og vil ikke spørge hende da jeg så har
ødelagt hendes overraskelse.
nogen der kan hjæpe???

hilsen lean

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 29-07-03 18:07

Tue, 29 Jul 2003 17:29:59 +0200, skrev "Blix" <lean@kolsen.dk> :

> [...]
>dem. Så vil gerne overraske hende med et af disse billeder indrammet, men
>ved ikke hvor mán kan finde dem og vil ikke spørge hende da jeg så har

Så vidt jeg husker, er det den svenske fotograf Lennart Nilsson, der
er kendt for at tage billeder af fostre, der stadig ligger i mors mave
(dybt fascinerende billeder - der er sådan en dejlig ro over dem).

Der er vist udgivet adskillige bøger med hans billeder, så mon ikke
også billederne kan købes enkeltvis ??

Prøv at søge lidt rundt på nettet - nu har du ihverfald et navn at
gå efter

--
Gitte Sørensen
Hjemmeside (hobby, kunst, camping): http://gydda.dk