Skejby??
Fra : motleyman

Dato : 29-07-03 14:06

Så tager vi igen i hundeparken i Skejby, hvis der er nogle der vil lege.
Vi er der klokken 18. Hilsen Milan og hendes familie.

http://www.kandu.dk/

Fra : Freedom

Dato : 29-07-03 15:44

Er det en aflukket hundepark?

Iben

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 29-07-03 16:11

"Freedom" <whoknows@onca.dk> wrote in message
> Er det en aflukket hundepark?
>
> Iben

Nej, desværre...

Men kunne godt tænke mig at arbejde lidt på, at få noget af den indhegnet,
hvis nogen vil være med til at støtte det. Forholdene er i hvert fald til
det, så en lille henvendelse til kommunen kunne måske give resultater?

-Trine

Fra : Freedom

Dato : 29-07-03 18:19

Trine, jeg vil gerne støtte det.

I "gamle dage" kunne man lufte i Risskov som var indhegnet, jeg har en mynde
som er lidt utilregnelig......så jeg tør ikke når det ikke er indhegnet, han
kommer altid igen, men han kan nå at løbe langt væk på kort tid
....så.....det skal være indhegnet!!!

Er der ihngen som kender et sted i østjylland? Jeg vil gerne køre langt for
det;))))

Iben

Fra : motleyman

Dato : 29-07-03 18:49

"Freedom" skrev d. 29-07-03 18:19 dette indlæg :
> [...]
> det;))))
>
> Iben
> Jo den eneste indhegnede "hundeskov" i hele Dk, ligger i trige nord
for Århus. Et lille og ikke ret godt sted, men det er da indhegnet

http://www.kandu.dk/

Fra : Freedom

Dato : 29-07-03 21:07

> for Århus. Et lille og ikke ret godt sted, men det er da indhegnet

Wow, det var da fedt, der må vi da ud;)))

Iben

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 29-07-03 19:19

> [...]
han
> kommer altid igen, men han kan nå at løbe langt væk på kort tid

Ja, men desværre blev hundeskoven i Riisskov misbrugt - folk afleverede
simpelthen bare deres hund der og gik igen....

> Er der ihngen som kender et sted i østjylland? Jeg vil gerne køre langt
for
> det;))))

Jo, der er en god en i Trige - pænt stor og med rimeligt hegn (med mindre
man har en lille hund, så kan de nemlig smutte under nogen steder...).

Ellers er der to indhegnede i Silkeborg.

Se adresser på
http://www.friluftskortet.dk/results.asp?CenterMapX=12%2C3950458646492&Cente
rMapY=55%2C9062748052611&ZoomLevel=1&OldZoomLevel=0&fromSearch=1&num=0&vandr
estier_Laengde=&cykelstier_laengde=&ridestier_laengde=&Lejrpladser_Personer=
&d2=2&FT=13_03&amt=&showmap=true&submit.x=16&submit.y=10

-Trine

Fra : Freedom

Dato : 29-07-03 21:12

Var det derfor? Sikke nogle fjolser;((
Tak igen;)

Iben

Fra : Therese

Dato : 29-07-03 23:35

"Freedom" skrev
> Er der ihngen som kender et sted i østjylland? Jeg vil gerne køre langt
for
> det;))))

I Tranbjerg er der et hyggeligt indhegnet område. Det er ligesom tre store
runde plæner i forbindelse med hinanden med bevoksning rundt om. Vi har
været der nogen gange og der er næsten altid andre hunde at tumle. Specielt
ved 15-tiden.

--
Mange hilsner
Therese

Fra : motleyman

Dato : 29-07-03 15:49

"Freedom" skrev d. 29-07-03 15:44 dette indlæg :
> Er det en aflukket hundepark?
> Well, det er et stort område men ikke indhegnet hvis det er det du
spørger om.
Der er både skov, eng og 3 "lækre" vandhuller de kan bade i.

http://www.kandu.dk/