Explorer
Fra : Jan B. Steffensen

Dato : 29-07-03 10:58

Min startside bliver ved med at ændre sig i Inter Explorer, selvom jeg
sætter den tilbage til den ønskede side. Hvordan kommer jeg det til livs?

Jan

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 29-07-03 11:11

"Jan B. Steffensen" <jbs@webfic.dk> skrev i en meddelelse
> Min startside bliver ved med at ændre sig i Inter Explorer, selvom jeg
> sætter den tilbage til den ønskede side. Hvordan kommer jeg det til
> livs?

Det kan være at ad-aware eller spybot kan hjælpe. Og så er det en fordel at
holde sig langt væk fra de skumle sider med IE, eller får du bare problemet
igen.
http://www.lavasoftusa.com/
http://beam.to/spybotsd

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 29-07-03 11:11

"Jan B. Steffensen" <jbs@webfic.dk> skrev

> Min startside bliver ved med at ændre sig i Inter Explorer, selvom jeg
> sætter den tilbage til den ønskede side. Hvordan kommer jeg det til livs?

Det kunne tyde på, at du har fået installeret en snylter.

Tjek her:

Ad-Aware:
http://www.lavasoftusa.com/support/download

Spybot: