Access link database med søge funktion
Fra : søren

Dato : 29-07-03 00:22

Hejsa alle

Hvis der er nogen som kan hjælpe mig med en link database
med søge boks funktion vil jeg blive meget glad da jeg har lavet
en hjemmeside som mest af alt skal bestå af mange link til andre
hjemmesider det vil sige en link webside hvor der både kan søges
i en slags opslagsværk med en text beskrivelse tilknyttet og en
søge funktion.

Der findes rigtig mange søgedatabaser rundt omkring på nettet men
har desværre ikke fundet nogen mennesker som rent faktisk vil
hjælpe mig med dette.
Så derfor skriver jeg her nu da det kunne være at der var hjælp
at hente.

Mit mål er at det skal være en seriøs linksamling forstået sådan
at det er nemt for brugere, pænt design, nemt at tilføje link,
osv.

Jeg har access 2000 til min rådighed.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne