Gamle kort søges
Fra : Ib K. Jensen

Dato : 28-07-03 22:43

Hej

Hvis det skulle være en forkert gruppe så FUT mig venligst videre.

Jeg søger nogle kort fra år 1400 - 1700, specielt over Bornholm og
Fyn, meget gerne i stor størrelse (gerne 1600x1200).
Noget i stil med det der pryder forsiden af min side www.ikjensen.dk,
dette billede er desværre for småt til at vise detaljer fra øerne.

Hvis I ikke vil ligge det op i binær-gruppen, så send gerne et link
hvor jeg eventuelt selv kan hente det.

--
Med venlig hilsen / Kind regards / Mit freundlichen Grüßen
Ib K. Jensen

Fra : Jens Larsen

Dato : 04-08-03 21:06

http://www.kofoed.org/map/mapsdk.htm her er da et gammelt kort, hilsen Jens