klassifikationsfilter blokkerer for nettet
Fra : jk

Dato : 28-07-03 21:24

Hej i newsgruppen

Jeg har købt en billig brugt bærbar, men nu hvor jeg skal på nettet
kommer den med en meddelelse, at der er et klassifikationsfilter på.
Hvordan slipper jeg af med det så jeg kan komme videre på nettet ??

--
mvh.
jk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-07-03 21:33

"jk" <j@k.dk> skrev :

>Jeg har købt en billig brugt bærbar, men nu hvor jeg skal på nettet
>kommer den med en meddelelse, at der er et klassifikationsfilter på.

Start => kør => regedit
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\
Ratings
Slet denne.
Genstart.
Når den så beder om password, så trykker du bare enter.
--
Knud

Fra : jk

Dato : 28-07-03 21:50

Hej igen Knut

> [...]
> Slet denne.
> Genstart.
> Når den så beder om password, så trykker du bare enter.

jeg ved ikke hvordan du bærer dig ad ?!
men nok engang har du hjulpet en i nøden
super lækker og mange tak for dit hurtige svar
og alt virker igen.

hav en god aften / nat