Kan man få ADSL hvis man igen fastnet har ~
Fra : Ken

Dato : 28-07-03 20:56

Kan få ADSL nogen steder hvis man ingen fastnettelefon har (men kun
mobilos) ?

Fra : Hasse R. Hansen

Dato : 28-07-03 20:59

On Mon, 28 Jul 2003 19:56:22 +0000 (UTC), Ken <ken@ken.> wrote:

>Kan få ADSL nogen steder hvis man ingen fastnettelefon har (men kun
>mobilos) ?
>
>Mvh
ja, cybercity http://adsl.dk

mvh.
Hasse R. Hansen

Fra : Brian Skaarup

Dato : 28-07-03 21:39

On Mon, 28 Jul 2003 21:58:36 +0200, Hasse R. Hansen
<hasse@REMOVEramlev.dk> wrote:

>ja, cybercity http://adsl.dk
og Tiscali

Fra : Henning Petersen Wan~

Dato : 29-07-03 21:37

On Mon, 28 Jul 2003 21:58:36 +0200, Hasse R. Hansen
<hasse@REMOVEramlev.dk> wrote:

> ja, cybercity http://adsl.dk

Ja under betingelse af at man bor i byerne. Herude på landet er cc
bare reseller at TDCs tilbud, så der kræver de også telefon-abo.

Men prøv at kigge på sonofons FWA forbindelse - den kører via
radio-forbindelse, men det kræver at du kan se sende-masten - helt
bogstaveligt, jeg har netop været nød til at hæve min antenne 2 meter
pga et træ hos en nabo.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk
Skoletoften 9, Blans http://www.turnsys.dk
DK - 6400 Soenderborg

Fra : Ohan

Dato : 29-07-03 16:40

> Kan få ADSL nogen steder hvis man ingen fastnettelefon har

- ja det kan også lade sig gøre hos TDC

Fra : q

Dato : 29-07-03 17:41

man skal stadigvæk betale abonement