Albertslund, hvor?
Fra : Tina

Dato : 28-07-03 20:12

Hejsa

Det her er godt nok ikke så gammelt igen, men jeg tror, denne gruppe er mest
passende. Hvis ikke, så må I gerne være søde at henvise mig til en anden
gruppe, tak.

Sagen er, at jeg i 96, lige omkring maj, var et sted i Albertslund. Et
spisested af en slags. Eller traktørsted? De havde ihvertfald god dansk mad
på menuen. :)
Huset var gult, og på stedet var der både heste, kaniner og lidt høns, hvis
jeg husker rigtigt. Det lå i et naturskønt område. Der var også en lille
minigolfbane.

Det var en lille udflugt til "et hemmeligt sted" jeg var med på dengang.
Nåede aldrig at finde ud af hvad adressen på stedet var, og har ikke kunne
finde stedet ud fra et kort.

Er der nogen der kan hjælpe? Og er der evt. nogen der ved, om det stadig
eksisterer?

Ser frem til svar

Mvh

Tina

Fra : OleN

Dato : 28-07-03 20:22

"Tina" <misstinadk@hotmail.com> wrote in
Hej Tina,

Jeg vil gætte på at du har været en tur på Bakkehuset, som er et gammelt
traktør sted i Albertslund, adressen til stedet er

Borgmester Hans Nielsens Vej 1
2620 Albertslund

Hvis du slår det op på krak.dk vil du også kunne finde et telefonnummer,
og det vil nok være en god ide at ringe først, da der har været lidt
problemer med at få stedet besat af forpagter. Der er nemlig bopligt på
stedet.

Stedet ligger som du skriver i meget naturskønne omgivelser, et område
der hedder kongsholmparken, og hvis du lagde mærke til et par små bakker
ud i landskabet, er der tale om Høghsbjerg.

Selvom stedet skulle være lukket, vil jeg ikke undlade at fortælle at
der i området er endnu et lækkert spisested, det er et cafeteria der
ligger ved Vallensbæk vandski center. Det ligger også i Kongsholmparken,
med mulighed for at leje kanoer til en tur på søerne, eller en dejlig
gåtur i hele området.

Jeg håber dette har været en hjælp og har du brug for vejvisning eller
yderligere information, kan du skrive en mail til mig, husk at fjerne
SLET i adressen.

med venlig hilsen
Ole Nielsen
Albertslund

Fra : Tina

Dato : 28-07-03 20:41

"OleN" <nyt@SLEToas.dk> skrev i en meddelelse
> "Tina" <misstinadk@hotmail.com> wrote in
> Hej Tina,
>
> Jeg vil gætte på at du har været en tur på Bakkehuset, som er et gammelt
> traktør sted i Albertslund, adressen til stedet er

Lige præcis! Tak for det hurtige svar.

Der kommer desværre ikke noget op, når jeg søger på krak, så stedet er nok
lukket

- Søgte lige hurtigt efter det på Google, og stedet har været lukket i
henved et år... Synd, det er et pragtfuldt sted, tæt på byen, og alligevel
følelsen af at være meget langt væk.

Tusind tak for dit svar, det har været en stor hjælp.

Mvh
Tina