Hvilken udbyder af newsgroups skal jeg væl~
Fra : Akira

Dato : 28-07-03 15:19

Hej

Jeg ved godt at teleDK har en del nyhedsgrupper, men jeg vil gerne have
flere end hvad de kan tilbyde, så mit spørgsmål lyder: hvilken udbyder af
nyhedsgrupper skal jeg vælge: f.eks. easynews, eller en anden udbyder som er
god, hvad angår download/upload, retention, pris, etc.

Giv mig jeres erfaringer og gode råd, på forhånd tak!

Fra : Peter Larsen

Dato : 28-07-03 15:45

Akira wrote:

> [...]
> udbyder af nyhedsgrupper skal jeg vælge: f.eks. easynews, eller en
> anden udbyder som er god, hvad angår download/upload, retention, pris,

claranews bør prøves..

--
regards, Peter Larsen

Fra : Mogens

Dato : 28-07-03 15:53

On Mon, 28 Jul 2003 16:18:58 +0200, "Akira" <kiraakira@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>god, hvad angår download/upload, retention, pris, etc.
>
>Giv mig jeres erfaringer og gode råd, på forhånd tak!

Jeg har brugt Easynews i ca 2 år og har kun positive erfaringer med
deres service. Med ca 65 kr per måned eller per 6 GB er den ikke den
billigste, men til gengæld dækker den alle binære grupper 100% og den
har en retention tid på 30 dage. Desuden fungerer den med både
browser og newsreader og man kan bruge download managers som
f.eks. Download Accelerator.

mvh Mogens

Fra : Martin Schultz

Dato : 29-07-03 17:44

"Akira" <kiraakira@hotmail.com> writes:

> [...]
> god, hvad angår download/upload, retention, pris, etc.
>
> Giv mig jeres erfaringer og gode råd, på forhånd tak!

Hvor meget forventer du at hente? JEg har kun gode erfaringer med "gratis"
abbonementet hos http://www.teranews.com

--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider
til ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : -=[Santa-Claus]=-

Dato : 13-08-03 21:04

"Martin Schultz" <di020172@NO.SPAM.diku.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor meget forventer du at hente? JEg har kun gode erfaringer med "gratis"
> abbonementet hos http://www.teranews.com

Der må siges at der er en kæmpe hage ved denne udbyder.
Max 50 Mb pr. dag (og $3.95 i oprettelse), hvis man kun vil
bruge deres "free account".