MS Windows
briani 27239
Konvertering af ISO filer.
Fra : Kasper Hartwich

Dato : 28-07-03 13:48

Hej.

Er der nogen af jer der kender til et godt program der kan konvertere ISO
filer mellem ISO, BIN(/CUE), CDClone, Nero, osv.. ??

Det må også gerne kunne tage en CD fra et drev og pakke som et af
formaterne.

Kasper.

Fra : Leony

Dato : 28-07-03 15:56

"Kasper Hartwich" <kha@REMOVE.scanweb.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen af jer der kender til et godt program der kan konvertere
> ISO filer mellem ISO, BIN(/CUE), CDClone, Nero, osv.. ??

Det bedste og det nemmeste, imo, vil umiddelbart være at installere
Daemon Tools:
http://www.daemon-tools.cc/portal/portal.php

Det er et lille program som opretter 1-4 virtuelle cd-rom drev. Det kan
læse alle formater, undtagen nrg - Ahead inkluderer selv et lignende
program med Nero som er i stand til at læse nrg.

Hvis du skal brænde imaget vælger du bare at kopiere fra cd og vælger
det virtuelle drev som "source".

Winiso skulle kunne konvertere en del formater til standard ISO format:
http://www.winiso.com/product.htm
måske kan du bruge det.

> Det må også gerne kunne tage en CD fra et drev og pakke som et af
> formaterne.

Winiso skulle kunne dette.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Erik Helmer Nielsen

Dato : 28-07-03 16:09

"Kasper Hartwich" <kha@REMOVE.scanweb.dk> skrev:
Mon, 28 Jul 2003 14:47:51 +0200 i dk.edb.system.ms-windows

>Er der nogen af jer der kender til et godt program der kan konvertere ISO
>filer mellem ISO, BIN(/CUE), CDClone, Nero, osv.. ??

Prøv WinISO, (www.winiso.com), det kan da noget af det du ønsker, men
det koster $.

Erik