A7V Vs. A7V133
Fra : Christian Pedersen

Dato : 03-04-01 16:47

Hej NG.

Er der ikke en eller anden venlig sjæl der har lyst til at forklare mig hvad
forskellen er på
asus: a7v og a7v133 - altså udover pris. Efter det jeg kan se på eks.
edbpriser er a7v133 et nyre motherbord, det koster mere, og har flere
funktioner!(?)

Men en af mine kammerater siger at det er en "lille-bror" til a7v.. og så
fatter jeg intet lige! :)

for en god ordens skyld kan jeg nævne har jeg har tænkt mig at købe en
Thunderbird 800Mhz processor, og skal nu vælge motherbord - og valget må
blive et af de to overnævnte - men hvilket!?

Jeg skal måske også lige informere om at jeg har tænkt mig at køre PC100 Ram
i - da jeg laver en billig opgradering (jeg har PC100 i forvejen) - det
skulle der ikke være noget i vejen med!?

Hvor stor er forskellen i øvrigt om man køre 100 eller 133 Mhz ram!?

Håber en eller anden gider og finde saks og pap frem! ;)
#Christian

Fra : Thumb

Dato : 03-04-01 21:12

On Tue, 3 Apr 2001 17:47:06 +0200, "Christian Pedersen" <cvp@mail.dk>
wrote:

> [...]
>
>Hvor stor er forskellen i øvrigt om man køre 100 eller 133 Mhz ram!?
>
>Håber en eller anden gider og finde saks og pap frem! ;)

Har ikke tid til pap og saks.

Men køb asus a7v133. Det kan alt det a7v kan og mere til. Nyere
chipset kt133a.

Du kan det du planlægger, og er bedst fremtidssikret med dette. A7v er
lidt forældet, nemlig.

mvh

John

Fra : Christian Pedersen

Dato : 04-04-01 14:08

1000 tak :)

Fra : Karsten Olesen

Dato : 04-04-01 20:34

"Thumb" <johnknuhtsen@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Men køb asus a7v133. Det kan alt det a7v kan og mere til. Nyere
> chipset kt133a.
>
> Du kan det du planlægger, og er bedst fremtidssikret med dette. A7v er
> lidt forældet, nemlig.
____________________

Ja..man skal altid købe det nyeste...det ville være dumt andet..men ulempen
er dog, at alt det nye hurtig blir' "forældet"..

Selvom du køber eet af "de nye" bundkort, så får du f.eks. stadig
ikke USB 2.0, som er ca. 10 x så hurtig, som den USB V1.1 vi
kender idag....der er også noget med nye stik fra bundkortet
til Hdd, CD-rom osv....med runde kabler istedet for de
brede fladkabler vi kender idag...

Så køb et nyt board idag, og det er gammelt om 1 måned..

Sådan er PC-verdenen...

MVH