MS Windows
briani 27239
Mediaplayer 9, nul MPG
Fra : Laziter [9440]

Dato : 28-07-03 10:49

Hejsa

Jeg har opgivet at gøre noget med mit lydproblem (se tidligere tråd),
prøvede at installere Mediaplayer 9 for at se om det løste problemet, det
gjorde det ikke, det skabte blot et nyt; nu kan jeg ikke afspille mpg filer,
det kunne jeg i Mediaplayer 8.1, hvad skete der lige med den funktion? Det
er ikke mpg2 filer det drejer sig om, blot de ganske alm. mpg's som ellers
lader sig afspille uanset hvad man propper i sin lille puter..Hvad kan jeg
gøre for at få gang i dem igen?

Bruger stadig XP Pro DK med Norton Internet Security 2003

---- Laziter ----
Everyone loves victory.
laziter@NOSPAMgamebox.net (fjern NOSPAM)

Fra : Leo E

Dato : 28-07-03 15:29

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net> wrote in message news:<bg2rgu$cvl$1@sunsite.dk>...
> [...]
> gøre for at få gang i dem igen?
> Har du været inde i - funktioner - indstillinger - filtyper?
Hilsen: Leo

Fra : Laziter [9440]

Dato : 28-07-03 16:13

> Har du været inde i - funktioner - indstillinger - filtyper?
Hilsen: Leo

Jeps og den vil stadg intet