Internet udbyder med support for HSCSD
Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 27-07-03 21:43

Kære NG

Jeg håber at i er i stand til at hjælpe mig.

Jeg ejer pt en Nokia 6210 og får snart en 6610 til at erstatte den. Jeg
kunne så godt tænke mig at anvende min 6210/6610 til at komme på nettet
med.

Jeg har så beregnet mig frem til at til mit forbrug der er HSCSD faktisk
det billigste. Jeg står så og leder efter en internetudbyder hvis
analoge opringningsforbindelser understøtter HSCSD så at jeg ikke kun
skal sidde og koble op med 9,6 Kbps, for det har jeg ikke lyst til.

Håber at der er nogle der i stand til at hjælpe mig, samt at jeg ikke
befinder mig i den forkerte NG.

På forhånd tak for hjælpen.
Flemming Jacobsen

Fra : Frans Meyer

Dato : 28-07-03 16:32

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse news:r4e8iv8hbgkul7elh835e452ip563ks2f5@4ax.com...
> det billigste. Jeg står så og leder efter en internetudbyder hvis
> analoge opringningsforbindelser understøtter HSCSD så at jeg ikke kun
> skal sidde og koble op med 9,6 Kbps, for det har jeg >ikke lyst til.

TDC:

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-37151-3

vh
Frans

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 28-07-03 17:55

On Mon, 28 Jul 2003 17:32:01 +0200, "Frans Meyer" <frans@_pc.dk> wrote:

>TDC:
>
>http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-37151-3

Har de et abb. der ikke koster noget at have i måneden?
Flemming Jacobsen

Fra : Roar Eggert Pedersen

Dato : 29-07-03 07:42

> Har de et abb. der ikke koster noget at have i måneden?

Ja, men så er der ikke adgang til mobilpuljen.

/Roar

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 29-07-03 14:16

On Tue, 29 Jul 2003 08:42:04 +0200, "Roar Eggert Pedersen"
<roep@notoncable.dk> wrote:

>Ja, men så er der ikke adgang til mobilpuljen.

Så dutter det ikke, er der virkelig ikke nogen der har et internet abb
til mobilen der bar enten er gratis at have om måneden eller bare er
utroligt billigt
Flemming Jacobsen

Fra : Kim

Dato : 31-07-03 02:23

Thunderbird[7100] wrote:

> Så dutter det ikke, er der virkelig ikke nogen der har et internet abb
> til mobilen der bar enten er gratis at have om måneden eller bare er
> utroligt billigt

Endnu en som vil have det hele men ikke betale :(

Fra : John Sahl

Dato : 31-07-03 11:59

Thunderbird[7100] wrote:
> Så dutter det ikke, er der virkelig ikke nogen der har et internet abb
> til mobilen der bar enten er gratis at have om måneden eller bare er
> utroligt billigt

Hvis ikke brugeren skal betale, hvem skal så?

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 31-07-03 18:01

On Thu, 31 Jul 2003 12:58:58 +0200, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Hvis ikke brugeren skal betale, hvem skal så?

Sagde heller ikke at jeg ikke ville betale, men forventer ikke at bruge
det nok til at det kan svare sig at betale en abb afgift for det.
Flemming Jacobsen