Makrel - fra agger til hansholm
Fra : hans hansen

Dato : 27-07-03 19:59

Hej i Gruppen...

Nogen der ved hvor man finder makrel på det stykke for tiden?

Agger, nr. vorupør eller hanstholm??

Hvor er det bedst hvis der er altså er nogen makrel at komme efter?

Mvh Uffe

Fra : Karsten

Dato : 28-07-03 21:26

i uge 30 skete der ikke noget , hverken i hanstholm eller nr vorupør , var
selv en del gange på de nævnte steder og så intet af betydning fanget

Fra : Thorkil Jensen

Dato : 29-07-03 00:09

Der har været masser af makrel ved Agger. I sidste uge fangede vi dem vi
orkede ellere rettere sagt kunne bruge, men desværre for molefiskerne, blev
de fleste fanget fra båd, ca 500 m fra land. Det var store makreller- mellem
400 og 500 g. Ved en lille lokal fiskekonkurence torsdag i Agger -
arrangeret af Agger Bådelaug, indvejede jeg en på 510 g, men største makrel
vejede 642 g.

Fra : Henrik Back

Dato : 31-07-03 22:46

Har lige været i Hanstholm og fiske fra molen... Vi rev makrel og hornfisk
op i stride strømme...

Henrik

Fra : hans hansen

Dato : 03-08-03 14:45

Hej Henrik...

Var det molen inde ved havnen eller ude ved skidtmelsfarbrikken?

Hilsen Uffe