Midt Data
Fra : Martin Lykke Jacobse~

Dato : 03-04-01 15:53

Er Midtdata (www.midtdata.dk) en OK forhandler? (priser/service)

Jeg går efter et sted i Jylland hvor man kan sammensætte sin PC'er på
skærmen og er altså IKKE interesseret i at købe løsdele fra 10 forskellige
forhandlere og så selv bygge computeren. Er der så noget alternativ?

Martin

Fra : Troels Aa. Sørensen

Dato : 03-04-01 16:11

Jeg har handlet der flere gange. De har fed service og så tester de
computeren når de har samlet den før de sender den.
Kan godt anbefales. Flere af deres dele kan dog sagtens findes billigere
andre steder.

--
Med Venlig Hilsen
Troels Aa. Sørensen

Fra : Per Knudsen

Dato : 03-04-01 16:24

> [...]
> skærmen og er altså IKKE interesseret i at købe løsdele fra 10 forskellige
> forhandlere og så selv bygge computeren. Er der så noget alternativ?

Hej
Har købt en del ting efterhånden hos dem, er meget tilfreds, er selvfølgelig
farvet af at jeg er fra Viborg, mén har ikke noget gøre med firmaet som
sådant. Før handlede jeg hos PRC data( også fra viborg, lige som IT
Butikken) men da man ikke kan hente varene direkte hos dem, er det Midt Data
jeg vælger, da jeg så sparrer porto.

--
MVH
Per Knudsen

Fra : Harald Kroning

Dato : 04-04-01 12:45

"Per Knudsen" <prk1@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sådant. Før handlede jeg hos PRC data( også fra viborg, lige som IT
> Butikken) men da man ikke kan hente varene direkte hos dem, er det Midt

Jeg har flere gange hentet vare ved PRC data, man skal bare ringe til dem og
aftale det. Men ellers har jeg også kun positive ting at sige om Midt Data.

Mvh
HK

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 03-04-01 22:21

Det er en af de bedste EDB butikker pt. Så handel trykt med dem, jeg
gør det selv i stor stil!

Mvh. Brian

Fra : Roland Hansen

Dato : 03-04-01 21:03

> [...]
> skærmen og er altså IKKE interesseret i at købe løsdele fra 10 forskellige
> forhandlere og så selv bygge computeren. Er der så noget alternativ?

Hej!

Jeg har købt nogle netkort og en hub og de leverede dem 2 dage efter og de
har virket uden problemer.

Roland

Fra : Hans H Vestergaard

Dato : 04-04-01 00:21

"Martin Lykke Jacobsen" <lykke.j@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Er Midtdata (www.midtdata.dk) en OK forhandler? (priser/service)

Jeg kan kun rose MidtData for deres serviceniveau. Jeg tror ikke man finder
ret mange danske
nedbutikker der er ligeså kvikke til at behandle en ordre. Jeg har handlet
der mange gange, og
sidste gang købte jeg 256 MB ram. Jeg bestilte dem klokken 15:45, og de kom
med posten næste
dag ved middagstid!! Det kan jo ikke gøres ret meget hurtigere!

Helt sikkert en af de bedste netbutikker i Danmark!
Du kan trygt handle hos dem.

--
Mvh.
Hans H

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 04-04-01 11:00

"Martin Lykke Jacobsen" <lykke.j@get2net.dk>
> Er Midtdata (www.midtdata.dk) en OK forhandler? (priser/service)

Datafilen på gl. århusvej 19 er også et bud (Det er IT-buttiken's "butik" =
Samme post-addresse og samme ejere)

Så de burde kunne samle/teste en maskine til dig med alt fra it-butikkens
sortiment.

(På en cpu jeg købte fra it-butikken sad en mærkat med "datafilen" ...)

/A

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 04-04-01 11:05

> (På en cpu jeg købte fra it-butikken sad en mærkat med "datafilen" ...)

Ja, de er nogle slyngler.
De åbner pakken fra fabrikken, sætter mærkat på, og lukker kassen igen.
Jeg ville ikke acceptere at kassen havde været åbnet, hvis det var mig.

--
/kenne

A trainstation is a place where trains stops.
A busstation is a place where buses stops.
On my desk I have a workstation.

Fra : Kim Andersen

Dato : 04-04-01 19:48

Som man kan se i mit indlæg "nyt" asus a7v fra 17-03-01 i denne gruppe
er
slyngelbetegnelsen om it-butikken ikke helt uden grund. Jeg klagede til dem
hvor
de lovede at sende et nyt, men jeg måtte rykke flere gange før jeg 2-4 fik
et nyt
kort, uden nogen forklaring eller undskyldning.

rosenlund@andersen.mail.dk

Martin Lykke Jacobsen <lykke.j@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Jtly6.185$PR2.21424@news.get2net.dk...

Fra : /arcana

Dato : 08-04-01 09:55

"Kim Andersen" <rosenlund@andersen.mail.dk> wrote in message

> [...]
2-4 fik
> et nyt kort, uden nogen forklaring eller undskyldning.

Det lyder bare underligt i mine ører. Jeg handler via mit arbejde (hvor vi
selv samler PC'er til vores brugere) med Midt-Data flere gange om måneden,
og har altid fået tip-top service. Jeg har aldrig oplevet noget i stil med
det du beskriver, tvært om - de bestilte varer kommer normalt 1 arbejdsdag
efter bestilling. Og vi bruger netop Asus a7v-bundkort...

--
/arcana

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 08-04-01 20:39

"/arcana" <mailme@youllnever.com> skrev i en meddelelse

> Det lyder bare underligt i mine ører. Jeg handler via mit arbejde (hvor vi
> selv samler PC'er til vores brugere) med Midt-Data flere gange om måneden,

Æh det er to forskeldige butikker.

mvh
Henning

Fra : /arcana

Dato : 09-04-01 11:12

"Henning Præstegaard" <uncle@get2net.dk> wrote in message

> Æh det er to forskeldige butikker.

Har jeg overset noget? Subj. er da Midt Data?

--
/arcana

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 13-04-01 22:51

"/arcana" <noemail@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Har jeg overset noget? Subj. er da Midt Data?

Ok, for indlægt du svarede på var om IT butikken.

mvh
Henning

Fra : N/A

Dato : 08-06-01 19:24