Forslag til aktiviteter
Fra : www.Rejsebeskrivelse~

Dato : 27-07-03 19:25

Som nyt medlem i beboerforeningen, er det blevet mig pålagt at komme med
forslag til årets aktiviteteskalender.

Derfor søger jeg ideer til aktiviteter som kan udføres i løbet af året og
som enten er rettet imod børn, voksne eller alle sammen.

Aktiviterne må gerne være gratis at udøve eller ihverttilfælde billige i
remedier, da kassen ( naturligvis ) er af begrænsede midler.

Alle forslag vil modtages med kyshånd.

Kim

Fra : Lykke

Dato : 15-08-03 18:52

du skal først indbyde til fællesspisning, hvor alle medbringer en ret (til
fællesbrug) + egne drikkevarer.

kl 12.00 er godt. så vil der være tid til hygge og kaffe, men skal du lave
div. smålege så er det svært, hvis alle aldrer reprænsenteres.
sækkevæddeløb og bollespisning fra snor plejer at være sjovt.
er det kun voksne, så kan det være sjovt at sidde på to rækker overfor
hinanden. første mand tager et spillekort på munden- suger det fast og skal
nu aflevere til sidemanden, det gælder om at nå rækken igennem først.

hvad med at sponsere to pakker pr. pers. og derefter spille bingo med
efterfølgende kaffe.

prøv at invitere en sælger af tuppeware, tøj, creme, bælter-tasker, så i kan
gå om bord i medbragt kage/kaffe derefter.

husk at der er fastelavn, det er festligt at alle klædes ud, særligt hvis
der i indbydelse er nævnt præmier for grimmeste, flotteste, mest kreative
osv.

held og lykke.

"www.Rejsebeskrivelser.dk" <webmaster@[invalid]Rejsebeskrivelser.dk> skrev i
en meddelelse news:3f241918$0$24648$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...