Igen en ny side på nettet
Fra : Ib K. Jensen

Dato : 27-07-03 17:53

Som emnet siger har jeg lagt min side på nettet.

www.ikjensen.dk

Kig forbi og se om der noget I kan bruge, eller om I eventuelt skulle
have noget JEG kan bruge.

PS!
Debatforummet og Galleriet virker desværre ikke.
Det skulle være underligt, om der ikke sker ændringer i løbet af den
kommende uge, at debatforummet og galleriet kommer til at virke :))

--
Med venlig hilsen / Kind regards / Mit freundlichen Grüßen
Ib K. Jensen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 27-07-03 18:57

Sun, 27 Jul 2003 18:52:49 +0200, skrev Ib K. Jensen:

>Som emnet siger har jeg lagt min side på nettet.
>
>www.ikjensen.dk
>
>Kig forbi og se om der noget I kan bruge, eller om I eventuelt skulle
>have noget JEG kan bruge.

Den Bornholmske bølge er over os. Tidligere på dagen fik vi lov at se
Jes Søndergaards flotte hjemmeside og nu din. Begge er eksempler der
ligger pænt over gennemsnittet, synes jeg.

Jeg har desværre ingen aner på Bornholm og kan derfor ikke bidrage med
noget, men et skulderklap og et tillykke med en god hjemmeside skal
det ikke skorte på.

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : Ib K. Jensen

Dato : 27-07-03 20:57

In article <jf48ivospm56q65e9qfd6lcic3375lp6f2@4ax.com>, Kurt Hansen
says...
> [...]
> Jes Søndergaards flotte hjemmeside og nu din. Begge er eksempler der
> ligger pænt over gennemsnittet, synes jeg.

Har du adressen på Jes Søndergaard's side?
Da den desværre må have undgået mine briller :)

> Jeg har desværre ingen aner på Bornholm og kan derfor ikke bidrage med
> noget, men et skulderklap og et tillykke med en god hjemmeside skal
> det ikke skorte på.

Jeg takker for de pæne ord, og håber jeg fortsat kan holde stilen med
de kommende ændringer på siden.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 28-07-03 03:15

Sun, 27 Jul 2003 21:56:53 +0200, skrev Ib K. Jensen:

>In article <jf48ivospm56q65e9qfd6lcic3375lp6f2@4ax.com>, Kurt Hansen
>says...

>Har du adressen på Jes Søndergaard's side?
>Da den desværre må have undgået mine briller :)

Aaaarch, undskyld Jens Søndergaard, undskyld Ib: det var en fehler.
Det var Anker Bidstrups side jeg mente (det må være sommervarmen):

Fra : Hugh Watkins

Dato : 28-07-03 02:24

"Ib K. Jensen" <ik@jensen.tdcadsl.dk> wrote in message news:MPG.198e21baa191d429896b8@news.inet.tele.dk...

> [...]
> Det skulle være underligt, om der ikke sker ændringer i løbet af den
> kommende uge, at debatforummet og galleriet kommer til at virke :))

Nice one JENSEN

but needs a click through the map

http://www.ikjensen.dk/cimages/Mu1gnpp4.jpg

full size to read every detail please

Hugh W

Fra : Ib K. Jensen

Dato : 28-07-03 09:40

In article <bg1tv6$j82r8$1@ID-71976.news.uni-berlin.de>, Hugh Watkins
says...

> but needs a click through the map
> http://www.ikjensen.dk/cimages/Mu1gnpp4.jpg
> full size to read every detail please

At the moment I don't have a larger one, but I'll try to get a larger.

But the picture shows Bornholm around year 1600 - 1800.

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 28-07-03 20:50

Ib K. Jensen <ik@jensen.tdcadsl.dk> wrote in message news:<MPG.198efee0a03c42969896ba@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>
> At the moment I don't have a larger one, but I'll try to get a larger.
>
> But the picture shows Bornholm around year 1600 - 1800.

You might be able to find some large ones in the David Rumsey
collection: <URL:http://www.davidrumsey.com/>

mvh
Mikkel Eide Eriksen

Fra : Hugh Watkins

Dato : 29-07-03 00:46

> [...]
>
> At the moment I don't have a larger one, but I'll try to get a larger.
>
> But the picture shows Bornholm around year 1600 - 1800.

yes and this is the time when Kirkebøger are more difficult to read

so a nice clear map with lots of names will make that task easier

Hugh W