trådløst men er dette valget ?
Fra : testpersonen

Dato : 27-07-03 16:28

Hejsa Alle..

tænker på at købe følgende..

Linksys WAP54G Wireless-G Access Point

Linksys WMP54G Wireless-G PCI Adapter

Microwave Concepts 9dBi Patch Antenne, RP-TNC, 4 m

Microwave Concepts 9dBi Patch Antenne, RP-SMA, 4 m

Den ene antenne skal side udendørs og vil få et beskyttende plastik
overtræk..

den anden antenne skal side indeunder et tag (er afprøvet med 11mbit udstyr
og giver minimalt signaltab) men kan komme til og side udendørs hvis det er
stærkt anbefalet til 54mbit netværk..

Er det noget i kan anbefale ? eller har i nget andet ? Access point skal
have 2 antenne udgange da evt. 3 part skal på netværket..

Testpersonen

Fra : pepsimax

Dato : 27-07-03 17:40

"testpersonen" skrev d. 27-07-03 16:28 dette indlæg :
> [...]
skal
> have 2 antenne udgange da evt. 3 part skal på netværket..

Hej
jeg har den kombination som du skriver bare uden
Microwave Concepts 9dBi Patch Antenne, RP-SMA, 4 m
og den virker helt i top

mvh
pepsimax

http://www.pepsimax.dk