loppemarked
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 27-07-03 15:29

Davs

Er der nogen der ved steder hvor der afholdes loppemarked?, og hvor der er
pladser, for de steder jeg har fundet, er alt booket for resten af sæsonen.
Det skal helst være i kbh området

priser på stand plader ville også være interessant at vide.

håber nogen kan hjælpe

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 27-07-03 19:33

"Bolette Nielsen" skrev i en meddelelse
> [...]

sæsonen.
> Det skal helst være i kbh området
>
> priser på stand plader ville også være interessant at vide.

Ja, der er da et kæmpestort loppemarked foran Ballerup Rådhus hver søndag
hele sommeren igennem. Hvis du kommer fra Købh. ad Frederikssundsvej,
kører du lige ud i det første kryds ved Toms Chokoladefabrik, men drejer til
venstre i det næste kryds, så har du rådhuset på din venstre hånd så snart
du
er drejet om hjørnet og kan ikke undgå at se det store loppemarked.

Held og Lykke.

Ruth

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 27-07-03 20:50

Hej Ruth

"Ruth Nielsen" <elena@io.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> du
> er drejet om hjørnet og kan ikke undgå at se det store loppemarked.

Mange tak for dit hurtige svar.

Desværre er alt optaget resten af året i Ballerup, men ellers var budet
ganske fint.

fortsat god dag

Bolette

Fra : Henning Andersen

Dato : 29-07-03 06:46

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mange hilsner fra
>
> Bolette
>
> Rødovre Center, parkeringspladsen hver søndag, man bestiller ikke plads,
men stiller sig i kø meget tidligt, kl. 6 mener jeg for at være sikker. Ikke
ret dyrt, kan ikke huske prisen.
Og Det blå Pakhus på Amager, der er plads på denne tid af året.
Hilsen Anna Marie

Fra : Peter Holm

Dato : 10-08-03 00:29

Bolette Nielsen wrote:
> [...]
> resten af sæsonen. Det skal helst være i kbh området
>
> priser på stand plader ville også være interessant at vide.

Tullinsgade har også lopper hver søndag. Mere ved jeg ikke om det. Jeg var
bare turist i Kbh og stødte på det tilfældigt.

Peter