Deling af ADSL forbindelse...
Fra : Tonny S.

Dato : 27-07-03 15:03

Hej ng...

Jeg står og skal lave en deling af en internet forbindelse mellem 2 pc´er...
Jeg har i mellem tiden lige slået ud af hovedet hvad det nu lige præcis det
er at sådan en fætter der skiller forbindelsen ad hedder...

Jeg håber der er nogle flinke mennesker der vil svarer og evt. med et bud på
en god en af den slags...

På forhånd tak...
Tonny S.
Mig@2nny.dk

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 27-07-03 17:15

Tonny S. skrev:

> [...]
> præcis det er at sådan en fætter der skiller forbindelsen ad hedder...
>
> Jeg håber der er nogle flinke mennesker der vil svarer og evt. med et bud

en router og en switch... evt. en router med indbygget switch
håber det var svar nok... ellers siger du lige til hvis du gerne vil have
det uddybet.
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : Cubus

Dato : 27-07-03 15:22

"Tonny S." <Tonny@Tonny-s.dk> skrev

> Jeg står og skal lave en deling af en internet forbindelse mellem 2 pc´er...
> Jeg har i mellem tiden lige slået ud af hovedet hvad det nu lige præcis det
> er at sådan en fætter der skiller forbindelsen ad hedder...

Det er nok en router du har brug for. Evt hvis du har flere dynamiske
IP-adresser en hub/switch.

http://cubus-adsl.dk/elteknik/netvaerk/hjemmenet.php

--
Cubus
http://cubus-adsl.dk

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 28-07-03 19:58

"Tonny S." <Tonny@Tonny-s.dk> wrote:

> [...]
>er at sådan en fætter der skiller forbindelsen ad hedder...
>
>Jeg håber der er nogle flinke mennesker der vil svarer og evt. med et bud på

En router med indbygget switch. Jeg har 3 pc'ere tilsluttet sådan én.

mvh
Søren H. Sørensen, Viborg

Fra : Tonny S.

Dato : 28-07-03 20:27

Tak for hjælpen til jer alle...

Løsningen blev en D-link DI-604 Som indtil videre kører fint nem og
overskuelig...

Mvh.
Tonny Sørensen