Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE 6,0 Spørgsmål
Fra : Ukendt

Dato : 27-07-03 13:45

Hej NG'ere

Jeg har flg. spørgsmål vedr. IE 6,0
a) Kan jeg sætte IE op til at kunne downloade mere end to filer ad gangen -
i givet fald hvordan?
b) Når jeg klikker på en medie fil. f.eks. en videofil spørger IE ikke om
den skal åbne filen eller gemmen den. Den prøver uden videre at åbne filen.
Hvordan kan jeg få den dialogboks tilbage, hvor IE spørger om jeg vil åbne
eller gemme?
På forhånd tak
Flemming

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 27-07-03 14:19

"Flemming Løvenhardt" <f.lovenhardt(a)mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3f23c960$0$5181$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> Hej NG'ere
>
> Jeg har flg. spørgsmål vedr. IE 6,0
> a) Kan jeg sætte IE op til at kunne downloade mere end to filer ad
> gangen - i givet fald hvordan?

Her lige to svar som tidliger har været fremme i gruppen:

SVAR 1:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q183/1/10.ASP

SVAR 2:

Det er helt rigtigt, Hugo. Det ville selvfølgelig hjælpe lidt hvis du
fortalte til hvilket styresystem...
http://www.speedguide.net/read_articles.php?id=157 <- Tweak til Windows
XP/2000 (de har osse til Windows 98 osv)
Jeg tror du tænker på denne:
Windows 2000 Web Patch
According to the HTTP specs, only limited number of simultaneous connections
are allowed, while loading pages. To increase that number, you can add the
following entries to the Registry (they are not present by default):
HKEY_USERS.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings
"MaxConnectionsPerServer"=dword:00000020
"MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:00000020
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/