SME 5.5 med updat6
Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 27-07-03 13:15

Jeg er ny indfor SME server men har fået den op at køre med domæne log. Den
er server for to WinME en winXP pro og en Win2000 pro, det køre fint med
mails, filserver og lokal web.
Men jeg vil gerne have SME server til at gå på interneret med et ISDN modem.
Har prøvet med modem Diva 852 ISDN T/A, men det virker ikke SME server
ringer op, men der sker ikke mere, så Diva 852 ISDN T/A ser ikke ud til at
det kan bruges under Linex. Jeg kan helle ikke finde en driver til Linex.
Så hvilke ISDN modem kan bruges til en SME server?

Flemming

Fra : Jørgen

Dato : 27-07-03 14:00

Flemming Jørgensen wrote:

> [...]
> til at det kan bruges under Linex. Jeg kan helle ikke finde en driver til
> Linex. Så hvilke ISDN modem kan bruges til en SME server?

Prøv at gå over på e-smith.org i deres generelle forum
(http://e-smith.org/bboard/list.php?f=1) En søgning på Modem + ISDN giver
127 hits, så måske er der også en løsning til dig.

Hilsen
Jørgen (SME 5.6 + SuSE 8.2)