Problem med "pop-up"
Fra : Fungus

Dato : 27-07-03 11:11

Hej gruppe!

Jeg har et underligt problem med min IE. Jeg har lige geninstalleret min XP
(incl. SP1). Når jeg er inde på en hjemmeside og klikker på et link som så
skal åbne i et nyt vindue, sker der ikke en s... Dvs. vinduet åbner ganske
vist, men der kommer ikke noget frem - den står ligesom og søger (?) Nå men
jeg har sammenlignet indstillingerne i IE med en anden computer med samme
installation, og indstillingerne er nøjagtig de samme, og her virker skidtet
godt nok. Jeg har hentet den nyeste opdatering til IE. Er der nogen som har
et råd/løsning????
NB: jeg har altså ikke installeret en pop-up stopper

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-07-03 12:35

Fungus skrev:

> Jeg har et underligt problem med min IE. Jeg har lige
> geninstalleret min XP (incl. SP1). Når jeg er inde på en
> hjemmeside og klikker på et link som så skal åbne i et nyt
> vindue, sker der ikke en s...

Hvilke hjemmesider drejer det sig om? Giv gerne et link til en af
dem.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Velkommen hen til Paris International!

Fra : Fungus

Dato : 27-07-03 12:51

> Hvilke hjemmesider drejer det sig om? Giv gerne et link til en af
> dem.

Jamen det er såmænd alle hjemmesider hvor links åbner i et nyt vindue....
Jeg har forresten haft det samme problem en gang for et par år siden, men
jeg kan sq ikke huske hvad jeg gjorde dengang....

Fra : Leo E

Dato : 27-07-03 13:34

Prøv at læs her: http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;281679

Fra : Fungus

Dato : 27-07-03 13:41

"Leo E" <le01@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> "Fungus" <silde2000@NOSPAMhotmail.com> wrote in message

XP

> Prøv at læs her:
http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;281679

JAAAAAAAAAA, det virkede! Mange tak for hjælpen, det kan jo betale sige at
kigge lidt på supportsider