MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
fast størrelse på pagefile er det godt ell~
Fra : Karsten Strøm

Dato : 27-07-03 10:45

Er der nogen fordel ved at køre med en fast størrelse på Pagefile.sys
Jeg køre med følgende system.
Athlon XP 1800+
1.53 GHz
512 Mb ram
Windows Xp home

Jeg bruger for det meste min pc til tekst og billedbehandling
(amatørfotograf)

--
Karsten Strøm
icq# 203276221

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-07-03 18:29

Med så lidt RAM vil det ikke være en god ide. billedbehandling kræver
meget hukommelse.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 27-07-03 18:44

In dk.edb.system.ms-windows, Jens Peter Karlsen wrote:

>Med så lidt RAM vil det ikke være en god ide.

Hvorfor ikke? Hvis den varierer vil der da opstå fragmentering af
filen med tiden, og Windows skal bruge kræfter på at ændre på
størrelsen, hvis der pludseligt er brug for mere virtuel hukommelse.
Det har vel ikke noget at gøre med mængden af ram.

>billedbehandling kræver meget hukommelse.

Du kan da bare lave den større, hvis du oplever problemer.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : Karsten Strøm

Dato : 27-07-03 21:26

"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det har vel ikke noget at gøre med mængden af ram.

> Du kan da bare lave den større, hvis du oplever problemer.

Jeg siger hermed tak for oplysningen..